marți, 19 mai 2020

Travis Scott: Look Mom I Can Fly (2019)

Gen: Documentar, Musical

Distributie: Kylie Jenner, Travis Scott, Stormi Webster

Regizor: White Trash Tyler [aflat la primul lungmetraj]

Nota Gealapa: 6.55

Filmul urmareste ascensiunea raperului din Houston pana ajunge super-star, concentrandu-se pe lunile dinainte de ASTROWORLD.

Cred ca Netflix a facut atat de multe documentare, incat a ramas fara subiecte, altfel nu imi explic cum a ajuns sa faca unul despre un raper... traper...sau ce o mai fi el care nu mi se pare a fi cu nimic deosebit fata de altii. Da, este adulat, dar sunt sute de artisti poate mai dulati decat el, da este un erou local in Houston, cum sunt si altii in orasele lor natale si are propriul lui festival, dar nu mi se pare ca face nimic deosebit.Dimpotriva, mi se pare foarte superficial si va provoc sa fredonati omelodie de-a lui fara sa cautati pe Youtube.

Distributia nu este una numeroasa si in 90% din timp el ocupa ecranul pentru ca se crede buricul pamantului si nu vrea sa se inteleaga cumva ca cineva l-a ajutat sau are vreun merit pentru reusita lui. Acest om nu are nevoie de un anturaj care sa ii confirme nimic, pentru ca este el insusi cel mai mare yes man. Este ca un comediant care rade la toate glumele proprii. De obicei cand un om, indiferent din ce domeniu vine, este in centrul unui documentar, se obisnuieste sa ni se arate si parte lui umana, dar acest aspect aproape ca lipseste cu desavarsire de aici si nu am vazut decat un om care vrea doar sa faca bani si sa primeasca diverse acolade la cariera lui.

Nici macar nu am avut ocazia sa vad o melodie intreaga interpretata de el, in ciuda faptului ca aproape toate imaginile sunt filmate la concerte. Explicatia pentru asta este simmpla: omul nu poate sa cante. Este unul din cei mai mari beneficiari ai autotune-ului, inventia care a nenorocit industria muzicala. Exista cateva cadre care m-au bagat in starea aia de concert, sau de festival, dar in rest nu am plecat cu nimic dupa acest film si nu aveti nici un motiv sa il vedeti, decat daca prin absurd sunteti fani ai artistului care sarbatoreste rarele ocazii in care scrie un vers bun ca si cum ar fi revelionul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!