joi, 14 aprilie 2016

Cele mai proaste... versuri: Caitlyn - Ana si Manole

Inauguram aceasta rubrica cu niste versuri.

Incercand sa calareasca valul pe care au reusit si alti artisti, prin care iei o melodie / balada populara, ii pui doua cuvinte de la tine si un beat modern pentru un succes garantat, domnisoara Caitlyn (nici eu nu am auzit de ea, e ok) si-a incercat norcoul cu Monastirea Argesului. Mai jos aveti atat transcrierea, comentariul pe text si videoclipul demn de o balada.






Timpul s-a oprit
Cand ziua a venit; (probabil ca i-a stat ceasul; cand esti fumat lucrurile nu sunt ce par a fi)
M-a gasit dormind
Unde dormeai tu. (tinea locul cald; ce dragu')
Ai zidit in pereti
Ani zile si ore, (mare zidar...)
Iubirea mea captiva...
Eu Ana, tu Manole. (incantat de cunostinta; mergea si "eu Jane tu Tarzan")

Nu e apa-n piatra seaca, (unii gasesc bani acolo)
Da' barca noastra a luat apa. (deci, cum?)
Prizoniera, rau ma strange rana, (ce-ti mai place cu catuse...)
Ca Ana Ana Ana Ana Ana. (da, tocmai a zis de cinci ori Ana)
(Bis pe un ton mai pitigaiat ca sa fie suferinta mai mare)

Cand toamna lasa-n urma frunze
Ma-ncearca multe stari confuze. (e astenie)
Hai nu veni cu alte scuze, (pe bune; e astenie)
Cand minciuna inca-ti sta pe buze. (sa mor eu daca nu e astenie)
Traim o drama la patrat, (sa ii spuna cineva ca 1 la patrat este tot 1, deci o drama la patrat este tot o drama)
Ca mi-ai dat lumea peste cap.
De la sol am cazut in gol... (scuza-ma, mi s-a parut ca ai spus ca ai cazut in gol...de la sol)
Captiva nu pot sa scap
Mi-ai dat lumea peste cap (probabil a lovit-o cu atlasul)
De la sol am cazut in gol. (era vreo gura de canal descoperita, sau cum?)
(Observam cum a doua strofa are mai multe versuri decat prima; cata indrazneala artistica!)

Nu e apa-n piatra seaca,
Da' barca noastra a luat apa. (cred ca au si construit-o prost)
Prizoniera, rau ma strange rana,
Ca Ana Ana Ana Ana Ana. (cred ca nici pe Ana nu a durut-o atat)


Cand iubirea ne-a tradat, (slang pentr "ti-a murit la intrare")
Dintr-un foc ne-am separat. (adica i-a dat foc la casa)
Locul tau e gol in pat (doar n-o fi prost sa mai stea cu ea dupa faza asta)
Cheama-ma unde-ai plecat (nope)
Cand iubirea ne-a tradat, (da' pe tine cand "te durea capul'?)
Dintr-un foc ne-am separat
Si te sun neincetat... (stalkerita)
Mereu suna ocupat. (ti-a blocat numarul fraiero)

Finalul este trist, dar meritat, ca sa termin si eu tot cu o rima. Sper ca aceasta copie a lui Ruby sa moara repede in eprubeta in care inca se afla.

Nu m-ar mira ca peste ani sa se predea in manualele de limba romana in locul baladei originale, mai ales ca mai jos o putem si vedea pe Ana Ana Ana Ana Ana, cum sprijina un numar record de ziduri:

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!