duminică, 10 aprilie 2016

Ambushed (2013)

Gen: Actiune

Distributie: Dolph Lundgren, Vinnie Jones, Randy Couture, Gianni Capaldi, Carly Pope

Regizor: Giorgio Serafini [a mai regizat: Don't Let Me Go(2006), My Boy(2015), Sin Fronteras/Without Borders(2014), A Certain Justice(2014), Blood of Redemption(2013)]

Nota Gealapa: 4.65

Intr-un Los Angeles frenetic, agentul special Maxwell este aproape sa puna capat unei operatiuni internationale de trafic de droguri, controlata de geniul malefic Vincent Camastra. Totul ia o intorsatura haotic atunci cand iubita lui, agent sub acoperire, scapa lucrurile de sub control.

Dupa mult timp am avut in sfarsit oarece asteptari de la un film cu Dolph Lundgren, dar am fost din nou dezamagit. Scenariul are multe gauri, personaje dezvoltate insuficient si multe momente moarte. Povestea are prea multe planuri paralele si nici nu stii pe care sa te concentrezi. La capitolul tahnica si efecte speciale filmul nu straluceste, dar nici nu ma asteptam sa o faca.

Cand am vazut distributia mi-a fost clar ca nu voi vedea vreo interpretare de Oscar care sa imi smulga lacrimi. In schimb, ma asteptam sa fiu dat pe spate de niste scene de lupta intense si violente. Din pacate, am avut uneori senzatia ca ma uit la niste batrani care se iau la bataie la coada la casa de pensii, mai ales in scenele lui Dolph Lundgren. Lundgren, Jones si Couture au roluri secundare. Prestatia protagonistilor Gianni Capaldi si Daniel Bonjour, a fost atat de jalnica incat eu nici macar nu i-as fi pus pe generic.

Singurele scene care chiar sunt reusite sunt cele care implica arme. Sunt exlicite, cu un nivel de gore potrivit si realizate credibil.Cateodata muschii nu sunt suficienti, nici macar pentru un film de actiune si nu vad absolut nici un motiv pentru care sa recomand acest film cuiva. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!