marți, 2 octombrie 2018

Mad Families (2017)

Gen: Comedie

Distributie: Charlie Sheen, Leah Remini, Naya Rivera, Finesse Mitchell, Charlotte McKinney

Regizor: Fred Wolf [a mai regizat: Drunk Parents(2018), Joe Dirt 2: Beautiful Loser(2015), The House Bunny(2008), Strange Wilderness(2008)]

Nota Gealapa: 4.35

Trei familii concureaza pentru un loc de camping, in unul din cele mai aglomerate weekenduri.

Avand la baza o intriga banala, filmul este prost de la inceput pana la final. Previzbil si plin de glume rasuflate, acest film mi-a inselat toate asteptarile care oricum nu erau prea mari. Ma asteptam sa vad o comedie mediocra, dar nu am primit nici macar asta. Am descoperit o singura scena amuzanta in tot filmul. Un damf de buget redus a fost omniprezent, iar austeritatea asta a fost prea vizibila ca sa fie tolerabila.

Distributia a fost cea care mi-a dat de doi bani sperante legate de acest film, dar se pare ca e dificil sa pui mai multi actori obisnuiti sa fie miezul unor seriale tv sa imparta timpul de ecran intr-un lungmetraj. pe langa Charlie Sheen, au mai existat si alte nume cu oarecare rezonanta, dar nu a existat nici un fel de chimie intre ei si nu a existat nici un protagonist clar, lucru care a incurcat si el treburile destul de mult.

Cand am vazut o comedie din 2017, cu Charlie Sheen pe afis, m-am intrebat cum de nu am auzit dupa acest film. Acum ca am vazut filmul, nu ma mai mira acest lucru. Acest film arata ca proiectul de licenta al unui stundent la teatru si film si ar trebui sa fie dat exemplu in explicatia din dictionar a cuvantului "banal". Orice episod din Las Fierbinti il bate la fund.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!