sâmbătă, 27 octombrie 2018

Intruders (2015)

Titlu original: Shut In

Gen: Horror, Thriller, Drama

Distributie: Rory Culkin, Leticia Jimenez, Jack Kesy, Timothy McKinney, Joshua Mikel

Regizor: Adam Schindler [aflat la primul lungmetraj]

Nota Gealapa: 6.25
Metascore: 39/100

Anna sufera de o forma atat de acuta de agorafobie, incat nici atunci cand trei hoti ii patrund in casa nu poate fugi, dar ce nu realizeaza intrusii este ca agorafobia nu este singura ei problema.

Intr-o oarecare masura, acest film m-a surprins in mod placut, pentru ca actiunea s-a desfasurat in cu totul alt mod de cat m-as fi asteptat. Dupa ce mi-a trecut uimirea insa, am inceput sa observ si destulele minusuri pe care le are. Ideea in sine nu este originala si am fost surprins doar pentru ca nu o asteptam aici, iar in ocaziile in care am mai intalnit-o pot sa spun ca a fost pusa in scena mai bine. Intruders este mai degraba un thriller decat un horror, desi are si elemente specifice filmelor de groaza. Este realizat destul de simplu si nu prea impresioneaza, dar exista cateva scene bune pe care le-am apreciat.

Cand capul de afis este Rory Culkin si el cu un rol secundar, puteti sa va faceti idee despre nivelul numelor din distributie. Prestatiile au fost in nota filmului, adica bunicele, dar nimic impresionant. Leticia Jimenes, protagonista, a avut o interpretare oscilanta, alternand scenele foarte bune cu unele neinteles de slabe. Martin Starr si Jack Kesy au avut si ei prestatii decente, cat despre cel mai cunoscut actor din distributie, Rory Culkin, a fost cel mai slab dintre toti.

As caracteriza acest film ca fiind un thriller indie destul de solid. Asteptarile mele erau mult mai joase comparativ cu ce a avut de oferit filmul. Cea mai mare problema pe acre o am cu el este repititivitatea, in special cand vine vorba de dialog; pe alocuri, este foarte deranjant. Intreuders nu are nimic remarcabil, dar nu este nici groaznic si poate fi o alegere ok pentru o seara de film.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!