miercuri, 24 octombrie 2018

American Ultra (2015)

Gen: Actiune, Comedie

Distributie: Jesse Eisenberg, Kristen Stewart, Connie Britton, Topher Grace, Walton Goggins

Regizor: Nima Nourizadeh [a mai regizat: Project X(2012)]

Buget: 28.000.000 $
Incasari: 27.139.524

Nota Gealapa: 6.15
Metascore: 50/100

Un drogat, care este de fapt agent guvernamental, a fost marcat ca fiind un risc si trebuie exterminat, dar este prea bine antrenat pentru cei care vor sa il omoare.

Nu am gasit foarte multa logica la acest film si mi se pare ca nu este prea departe ca nivel de seria Spy Kids. In afara de cateva efecte speciale decente, vreo doua scene care m-au facut sa zambesc si inca vreo doua scene de actiune acceptabile, nu am gasit nimic notabil. Cand te apuci sa faci un film de acest gen care merge pe calea, batatorita de altfel, a lucrurilor ilogice, trebeuie sa te asiguri ca scenariul iti ofera macar multe glume bune, iar aici nu prea se intampla, ba chiar cred ca a imprumutat cateva de la alte filme.

Distributia are destule nume cat de cat importante, dar pentru mine nu a functionat, pentru ca in rolurile principale sunt doi dintre actorii pe care eu nu prea pot sa ii suport. Este vorba Jesse Eisenberg, un tip antipatic, care parca se zbate in zadar in toate prestatiile lui recente sa scape de imaginea de tocilar pe care si-a construit-o intr-o multime de filme in tinerete si acre ii vine ca o manusa si de Kristen Stewart, (f)rigida Hollywoodului, care indiferent cat de neimportant este rolul ei, are mereu acea privire acre vrea sa ne spuna ce arta profunda face ea folosindu-si cele doua expresii faciale pe care le stapaneste. Singura aparitie din rolurile secundare care a fost pe gustul meu a fost cea a lui John Leguizamo si s-ar fi putut profita mai mult de prezenta lui, daca i s-ar fi dat mai mult timp de ecran.

Nu este foarte greu sa imbini actiunea si comedia. Sunt sute de filme care au facut asta cu succes de-a lungul timpului. Aici aceasta combinatie functioneaza doar uneori si atunci aparent intamplator. In plus, eu unul m-am cam saturat de camera in miscare in timpul scenelor de actiune, o procedura pe care daca nu o stapanesti, iti distruge scenele de lupta. Este inutil sa mai spun ca in acest film manevra asta a distrus scene mai degraba decat sa le ajute. Eu unul va reocmand sa stati departe de American Ultra.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!