sâmbătă, 11 octombrie 2014

Transcendence (2014)

Gen: SF

Distributie: Johnny Depp, Rebecca Hall, Morgan Freeman, Paul Bettany, Cillian Murphy

Regizor: Wally Pfister [aflat la primul lui film]

Buget: 100.000.000 $
Incasari: 116.000.000 $

Nota Gealapa: 6.80
Metascore: 42/100

Cercetarile unui om de stiinta in domeniul inteligentei artificiale ia o turnura ericuloasa cand constiinta lui este transferata intr-un calculator.

Acest film a beneficiat de o poveste foarte buna, dar pe care nu a folosit-o la intregul potential. Acest lucru se datoreaza, cred eu, datorita lipsei de experienta a regizorului, care pana acum nu mai lucrase nici macar la vreun scurt metraj din aceasta postura. El s-a ocupat de imagine la o sumedenie de filme si acst lucru se vede si aici prin faptul ca se concentreaza exagerat de mult pe anumite detalii de imagine. Partea pozitiva a acestui lucru este ca asistam, cred eu, la cele mai bune efecte vizuale are anului. In plus au apelat in mod inutil la un truc foarte la moda in zilele noastre, si anume distribuirea lui Morgan Freeman intr-un rol secundar doar pentru a profita de imaginea lui.

Distributia este ticsita de nume mari si foarte mari din industrie, care, in general au acut interpretari corecte, in limita oferita de scenariu. O singura observatie negativa am: cineva ar trebui sa ii spuna lui Johnny Depp ca nu mai joaca in Piratii din Caraibe de cativa ani buni.

Imi asum si eu vina de a avea asteptari uriase de la acest film si, astfel, am creat premizele de a fi dezamagit. Daca impartim filmul pe jumatati, as sune ca a doua parte este excelenta, cu cateva scene memorabile si un final exact asa cum ar trebui sa fie, dar prima jumatate nu dezvolta suficient sau chiar deloc unele personaje si sufera si de niste probleme de continuitate temporala.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!