marți, 28 octombrie 2014

Contract Killers (2014)

Gen: Actiune

Distributie: Richard Alexander, Dallas Barnett, Renee Cataldo, Kerry Glamsch, Luke Hawker

Regizor: Mathew John Pearson [aflat la primul lung metraj]

Nota Gealapa: 1.75

Inselat de persoana in care avea cea mai mare incredere, un asasin platit descopera ca este tinta unui coleg de breasla si asa incepe un joc de "ucide sau fii ucis".

Este o minune ca nu am adormit pana la sfarsitul acestui film. O intriga atat de slaba nu am mai vazut de cand nu am mai vazut nici o marire de salariu si a trecut ceva timp de-atunci. Logica liseste cu desavarsire iar scenariul parca este scris de un elev in clasele primare. Efectele sunt si ele destul de slabute si imi amintesc de Rambo I, dar macar acolo erau semi-realiste, iar cele cateva desfigurari reusite nu sunt suficiente incat sa iti creasca adrenalina vreun pic.

Disributia, daca o putem numi asa, este plina de actori nuscuti cu talent, care vor muri sperante. Prin participarea la acest proiect cumulat cu prestatiile lamentabile, absolut toti au us punct unei cariere pe care oricum nu o aveau. O prestatie mai credibila am avut eu la serbarea din clasa a patra.

Calificativul este ceva intre "rau" si "groaznic". Personajele nu au nici un pic de adancime, in plus, un bancomat imi transmite mai multe emotii decat acest film. Muzica nu are nici ea vreo legatura cu ce se intampla, iar efectele sonore sunt de toata jena. Pistoale mici suna ca arme antitanc iar armele foarte mari suna ca niste pistoale de bunica.Acest film nu are nimic memorabil si il veti ingropa ingropa in sertarul cu amintiri nedorite,intre prima experienta umilitoare in public si eventualul abuz sexual la care ati fost supusi in copilarie. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!