miercuri, 30 noiembrie 2016

Heartless (2009)

Gen: Drama, Horror, Fantastic

Distributie: Jim Sturgess, Luke Treadaway, Clémence Poésy, Justin Salinger, Fraser Ayres

Regizor: Philip Ridley [a mai regizat: The Passion of Darkly Noon(1995), The Reflecting Skin(1990)]

Buget: 5.000.000 $
Incasari: 20.000 $

Premii:
- Best Actor (Jim Sturgess), Fantasporto, 2010
- Best Director (Philip Ridley), Fantasporto, 2010
- Best Film, Fantasporto, 2010
- Grand Prize of European Fantasy Film in Silver, Leeds International Film Festival, 2009
- Best Independent Film, Toronto After Dark Film Festival, 2010

Nota Gealapa: 6.70
Metascore: 58/100

Jamie Morgan, un tanar cu un semn din nastere pe fata, descopera ca exista demoni pe strazile din Londra.

Se pare ca nu numai simtul umorului este diferit la britanici. Acest film nu este infricosator din cale-afara, dar este foarte ciudat si  destul de greu explicabil. Nu foarte multe lucruri au sens, dar nici nu conteaza prea tare asta. putinele scene explicite sunt foarte explicite. Chiar am intors capul de la ecran de vreo doua ori si eu am vazut multe astfel de scene. Putin cam prea lung pentru binele lui, dar este laudabil ce s-a realizat cu un buget micut.

As spune ca prestatia artistica a protagonistilor trage destul de mult filmul in jos. Chiar daca barbatii plangaciosi se pare ca sunt la moda si chiar s-au acordat prmeii pentru interpretarile din acest film, eu nu am fost impresionat. Situatia mi s-a parut chiar mai delicata in rolurile secundare unde am vazut multe interpretari rigide, dar la banii astia, asta obtii.

Se simte si pauza lunga pe care a avut-o regizorul pana la acest film, un regizor obisnuit de altfel cu filmele... sa le spune diferite. Cu mai multa pricepere din partea lui, filmul putea fi mai scurt si mai "ingrijit". Cu toate defectele lui, filmul o sa va bantuie o vreme. As spune ca merita vazut, dar trebuie sa il abordati cu o minte deschisa. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!