duminică, 1 mai 2016

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy (2004)

Gen: Comedie

Distributie: Will Ferrell, Christina Applegate, Steve Carell, Paul Rudd, David Koechner

Regizor: Adam McKay [a mai regizat: The Big Short(2015), Anchorman 2: The Legend Continues(2013), Lifecasters(2013), The Other Guys(2010), Step Brothers(2008)]

Buget: 26.000.000 $
Incasari: 184.000.000 $

Premii:
- BMI Film Music Award, BMI Film & TV Awards, 2005

Nota Gealapa: 6.90
Metascore: 63/100

Ron Burgundy este cel mai apreciat prezentator de stiri intr-o industrie dominata de barbati in anii '70, dar totul este pe cale sa se schimbe pentru Ron si anturajul sau cand o femeie abitioasa primeste jobul de co-prezentator.

Am ocolit acest film vreo 10 ani, pentru ca aproape am avut alergie la acest gen de umor. Acum ca am invatat sa il tolerez si chiar sa il apreciez pana la un punct, am zis sa bifez si acest mult laudat film. Nu pot sa spun ca am fost surpins; a fost exact cum ma asteptam. Umor de situatie, exagerari continue dar cam cea mai buna calitate posibila pentru acest gen. Scenariul m-a dus cu gandul la spectacolele Vacanta Mare de pe vremuri.

Distributia a fost aleasa pe spranceana pentru un astfel de film. In afara de Paul Rudd, care s-a remarcat si in alt gen de personaje, restul actorilor cu acest gen de comedie s-au facut cunoscuti si asta este zona lor de confort. M-am bucurat sa o revad pe Christina Applegate, care a avut acelasi personaj ca in Familia Bundy. De asemenea, a fost prima data cand Steve Carell mi s-a parut chiar simpatic. Despre protagonist nu sunt multe de zis; Will Ferrell a fost la fel de arogant ca in toate rolurile sale, dar il prinde bine aceasta superioritate. O astfel de adunatura de nume a si permis ca foarte multe scene sa fie improvizate.

Filmul este constient de propria stupiditate, o imbratiseaza si tocmai de aceea o poate folosi in avantajul sau. Ce am apreciat eu, este ca spre deosebire de multe alte comedii, aceasta a devenit mai amuzanta pe masura ce avansam in poveste. mult prea multe filme de gen isi epuizeaza glumele in prima ora si apoi timpul pana la final pare o eternitate. Majoritatea scenelor din trailere nu au mai ajuns in filmul final:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!