sâmbătă, 19 martie 2016

Behind the Candelabra (2013)

Gen: Biografic

Distributie: Michael Douglas, Matt Damon, Scott Bakula, Eric Zuckerman, Eddie Jemison

Regizor: Steven Soderbergh [a mai regizat: Side Effects(2013), Magic Mike(2012), Haywire(2011), Contagion(2011), The Last Time I Saw Michael Gregg(2011)]

Filmul a obtinut 46 de premii, printre care:
- Best Miniseries or Motion Picture Made for Television, Golden Globes, SUA 2014
- Best Performance by an Actor in a Miniseries or Motion Picture Made for Television (Michael Douglas)
- Outstanding Art Direction for a Miniseries or Movie, Primetime Emmy Awards, 2013
- Outstanding Costumes for a Miniseries, Movie or a Special, Primetime Emmy Awards, 2013
- Outstanding Hairstyling for a Miniseries or a Movie, Primetime Emmy Awards, 2013

Nota Gealapa: 7.05

Bazata pe un roman autobiografic, este povestita relatia intempestiva de sase ani dintre Liberace si iubitul sau mult mai tanar, Scott Thorson.

Iata inca un film despre care nu stiam nimic, si care este surprinzator de bun si mi-a aratat o alta bucatica de istorie despre care nu stiam nimic. Nu tineam neaparat sa ii vad pe Michael Douglas si Matt Damon sarutandu-se cu patos in repetate randuri, sau facand sex, dar am trecut si peste acest aspect. Acesta este un film de televiziune, fara efecte pretentioase, explozii si alte lucruri moderne, dar are la baza o oveste puternica si fascinanta. Privind retroactiv, avand in vedere feleul de a vorbi si de a se imbraca al lui Liberace, este incredibil cum a reusit sa tina un asemenea secret ascuns atata timp.

As spune ca  nu datorita scenelor intime dintre cei, ci in pofida acestora, cei doi protagonisti ofera prestatii excelente. Matt Damon are mereu interpretari solide si poate la el m-as fi asteptat, dar Michael Douglas intrase cumva intr-un con de umbra. Revenirea lui intr-un asemenea rol greu, dus la capat cu brio a fost surpriza cea mai placuta pe care mi-a oferit-o filmul. Asemanarea lui cu Liberace nu este nici ea de neglijat.  Rolurile secundare sunt aproape insesizabile, atat de mult ii eclipseaza cei doi pe restul colegilor de platou.

Nu am avut nici o asteptare de la acest film si in ciuda distributiei, am crezut ca voi asista la o productie care se pretinde a fi mult mai buna decat este de fapt. Dupa primele 20 de minute insa, mi-am dat seama ca am in fata un film destul de important. Ambele personaje principale sunt extrem de complexe si doi actori cu experienta celor doi protagonisti efectiv s-au lafait in astfel de roluri.  Cu siguranta merita bifat si il recomand.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!