duminică, 13 martie 2016

A Fantastic Fear of Everything (2012)

Gen: Comedie

Distributie: Simon Pegg, Paul Freeman, Amara Karan, Alan Drake, Kiran Shah

Regizor: Crispian Mills [aflat la prima experienta ca regizor]

Nota Gealapa: 6.15
Metascore: 31/100

Un scriitor care cerceteaza criminalii in serie din epoca victoriana devine excesiv de paranoic si trebuie sa isi infrunte toate temerile cand un producator de la Hollywood este interesat de scrierile sale.

Acest film este un haos controlat doar partial. Pe alocuri este cam mult umor englezesc, chiar si pentru un film britanic. Daca ar fi fost putin mai retinut, poate ar fi avut mai mult sens si ar fi fost mai agreabil. Multe scene sunt greu de suportat si iti iau minute bune sa te reconectezi cu filmul. Efectele vizuale exista si ele, dar nu sunt menite sa fie reusite. Dupa vreo 15 minute a inceput sa mi se zbata piciorul drept ca sa ies din camera dar pentru ca am o vointa de fier si sunt usor masochist am rezistat.

Distributia contribuie din plin la nebunia generala. Simon Pegg, pe care nu l-am placut niciodata, dar care si-a dovedit capabilitatile de cateva ori, am impresia ca a beneficiat de mana libera din partea unui regizor debutant. Din acest motiv cred ca lui i se datoreaza haosul. Restul distributiei nici nu conteaza. Este un one-man show. Nu unul foarte reusit insa.

Avand in vedere experientele mele precedente cu Simon Pegg, am asteptam la un film in care umorul sa vina din ridicol si sa existe o abundenta de scene comice, cu speranta ca un nmar cat mai mare dintre ele vor fi si amuzante. As spune ca aici am fost surprins in mod neplacut. Pentru o comedie filmul nu este prea amuzant, sau glumele au fost prea subtile pentru mine. Daca aveti totusi rabdare pana pe la jumatatea filmului, declinul continuu de pana atunci se opreste si din acel moment chiar merita urmarit.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!