duminică, 25 februarie 2018

American Beach House (2015)

Gen: Comedie

Distributie: Mischa Barton, Lorenzo Lamas, Martin Belmana, Christiane Kroll, Jim Poole

Regizor: Straw Weisman [a mai regizat: Bikini Model Academy(2015), The Truth: The Journey Within(2011), Dreaming Heaven(2011), Trunk(2009), Man of the Year(2002)]

Buget: 2.000.000 $

Nota Gealapa: 3.75

Sase straini norocosi, trei baieti si trei fete superbe, din toata lumea, castiga un concurs oarecare, o excursie all inclusive, intr-o vila pe plaja din Malibu.

Acesta este al doilea cel mai prost film  pe care l-am vazut vreodata. Dintr-un buget pentru care alte filme de categoria B doar il viseaza, filmul asta a reusit sa iroseasca fiecare cent. Povestea este una banala, comuna, fara nici un pic de originalitate. Scenariul este printre cele mai proaste pe acre le-am vazut si nu a reusit sa imi provoace nici macar un zambet. Am senzatia ca si daca ma uitam o ora si jumatate pe Antena 3, m-as fi distrat mai tare si m-as fi enervat mai putin.

Sistemul prin care imi aleg filmele pe care le vad, ma baga din cand in cand intr-o gaura neagra. De data asta, gaura neagra se cheama Lorenzo lamas si urmeaza sa vad destule filme de-ale lui. Acest actor nu m-a mai impresionat dupa ce am implinit 10 ani. Este genul acela crae in zilele astea ar accepta sa joace si rolul unui rahat intr-o reclama pentru laxative, daca i-ar aduce cativa dolari si ar juca la fel de prost si acolo cum a facut-o si aici. In afara de el, singura fata recognoscibila este Mischa barton, despre care credeam ca are o sansa de a avea o cariera respectabila, dar se pare ca m-am inselat.

Astfel de filme ar trebui interzise, pentru ca irosesc timpul tuturor. Este plin de glumea proaste si clisee si singurul lucru bun sunt cele cateva perechi de sani pe acre le-am vazut. In rest nu am vazut nici un fel de consistenta, nici coerenta, desi povestea este una din cele mai usoare pe care le puteau alege. O ora de stat pe spate si uitat la tavan e un lucru mai util de facut decat sa te uiti la filmul asta. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!