vineri, 16 februarie 2018

The Art of War III: Retribution (2009)

Gen: Actiune, Thriller

Distributie: Anthony 'Treach' Criss, Warren Derosa, Sung Hi Lee, Janet Carroll, Leo Lee

Regizor: Gerry Lively [a mai regizat: Mad Frankie Fraser(2017), All Saints Eve(2015), Dungeons & Dragons: The Book of Vile Darkness(2012), Finish Line(2008), Body Armour(2007)]

Buget: 10.000.000 $

Nota Gealapa: 3.95

Un agent secret trbeuie sa impiedice un terorist nord-coreean sa obtina un dispozitiv nuclear.

Acest film este de fapt un documentar despre cum sa iti bati joc de zece milioane de dolari. Nu are absolut nici o legatura cu cele doua filme care l-au precedat in aceeasi franciza. Are o intriga banala si intreaga poveste este previzibila si deloc palpitanta. Nu am vazut nici macar o scena decenta de actiune, iar efectele speciale sunt facute foarte neindemanatic.

Am recunoscut cateva fete din distributie, dar nu vreun actor important. Am avut senzatia aia ca stiu pe cineva dar nu stiu de unde. Nici cei mai buni actori nu ar fi reusit prestatii decente cu un asemenea scenariu, asa ca cei mediocri pe care i-am vazut aici au fost sortiti esecului inca de la inceput. Daca eu as fi jucat in acest film, nu l-as fi aratat copiilor mei.

Singurul lucru corespunzator la acest film este titlul, care te face sa crezi ca vei urmari continuarea unei povesti acre oricum nu fusese cine stie ce pana acel moment. Cascadoriile arata de parca au fost coordonate de un copil de cinci ani, iar unele scene de actiune sunt atat d eproaste ca nici acel copil de cinci ani nu le-ar crede. Demult nu am mai avut un imbold asa puternic de a renunta la un film inainte de final. Ocoliti-l cu orice pret. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!