luni, 12 februarie 2018

Escape from Ensenada (2017)

Gen: Actiune, Aventura, Comedie

Distributie: Bronwyn Carrie-Wilson, Devanny Pinn, Louis Mandylor, Jonathan Goldstein, Jose Rosete

Regizor: Brandon Slagle [a mai regizat: Dead Sea(2014), House of Manson(2014), The Black Dahlia Haunting(2012), Area 51 Confidential(2011), Wonderland(2011)]

Premii:
- Best Feature, Urban Action Showcase And Expo, 2017

Nota Gealapa: 4.45

Doua studente din California isi planuiesc evadarea dupa ce sunt rapite de un traficant de carne vie, in timpul vacantei lor din Mexic.

Asta este un film cu o criza de personalitate. incepe ca o comedie proasta, aproape de parodie si ajunge sa fie un film de actiune mediocru, care se ia in serios. Exista o mana de scene reusite, toate de actiune, pentru ca umorul desi l-am vazut, nu l-am simtit deloc. Un film ieftin, care exact asa arata si exact acest vibe transmite. De cateva ori mi-a dat speranta ca urmeaza sa isi revina si din momentul respectiv urmeaza sa vad un film bun, dar nu a fost sa fie.

Demult nu am mai vazut un film in care nici macar un membru al distributiei sa nu imi fie macar familiar, mai ales ca am vazut la viata mea o sumedenie de filme de duzina. M aindoiesc ca ii voi revedea prea curand pe multi dintre actorii din acest film, asta desi per total as spune ca prestatiile lor au fost decente. A lipsit insa, un pic de stralucire.

Culmea este ca imi setasem standardele atat de jos, incat cumva acest film m-a surprins placut. Cu toate astea, nu cred ca as putea sa il recomand. Nu este nici original, nici suficient de palpitant si deloc imprevizibil. Recomandarea este sa alegeti mai degraba sa revedeti un film care v-a placut.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!