sâmbătă, 5 decembrie 2015

Despre Douglas Romania

Zilele trecute am avut o experienta neplacuta la cumparaturi si anume in unul din magazinele Douglas.

Mai jos gasiti amilul trimis catre adresa lor de reclamatii in care explic cu lux de amanunte incidentul.

PS: daca mai aveti si voi astfel de globuri poate le punem la comun si facem un brad special pentru ei.



Buna ziua,

Numele meu este XXXXXX XXXXXX si sunt un client fidel al magazinelor Douglas. Desi frecventa cu care cumpar din magazinele dvs. nu este cea mai mare, atunci cand o fac suma pe care o cheltui in magazinele dvs. nu este deloc neglijabila.

Si eu lucrez in vanzari si stiu ce important este un customer service bun si acesta este lucrul pe care il apreciam cel mai mult si in magzinele dvs. Personalul era intotdeauna amabil si obiceiul pe care il aveti de acorda mici cadouri celor care cumpara de o anumita suma este un gest frumos. Nu conteaza atat produsele oferite (eu desi sunt barbat, am primit aproape de fiecare data cosmetice destinate doamnelor), cat gestul in sine care ma facea sa cred ca exista o oarecare apreciere pentru client.

Din pacate la vizita mea de saptamana trecuta in magazinul dvs. Din Promenada Mall, am inteles ca acest gest care va diferentia cumva de alte magazine de gen, este pentru dvs.  doar un mod de a elibera niste spatiu in depozit. Repriza mea de shopping a decurs ca de fiecare data si personalul din magazine a fost la fel de amabil cum ma asteptam, ba chiar au considerat necesar sa ma “recompenseze” cu cateva cadouri pentru cumparaturile mele. Astfel, pe langa cele patru parfumuri achizitionate, mi-au pus in punga si doua cutii misterioase. Pentru ca atunci cand primim cadouri, indiferent de varsta, avem aceeasi curiozitate din copilarie, am deschis cele doua cutii imediat ce am ajuns la masina.

In prima, am descoperit un glob urias si m-am gandit ca e in ton cu perioada din an in care suntem, dar cand l-am studiat mai atent, am observant ca este inscriptionat cu anul 2013. Probabil ar trebui sa merg linistit acasa si sa il pun in pom fericit si mandru ca scrie Gucci pe el, nu? In a doua cutie surpriza a fost chiar mai mare pentru ca era goala. Dupa forma si dimensiunea suportului din interior cred ca acolo ar fi trebuit sa fie tot globuri, trei la numar, probabil tot din 2013, sau 2014 daca eram norocos. Atasat acestui email veti gasi si acteva poze in sprijinul celor relatate de mine.

Dintr-o data nu mai sunt clientul dvs. Multumit si inca ma mai gandesc daca voi fi clentul dvs. Vreodata.

Imi inchipui si care va fi reactia dvs. La mailul meu. Tin sa va spun ca nu doresc sa primesc vreo compensatie in urma reclamatiei mele, asa ca va puteti linisti din acest punct de vedere. Am considerat doar ca este datoria mea mea sa va aduc la cunostiinta aceste scapari, in calitate de fost client multumit, in speranta ca nu veti mai dezamagi si pierde si alti clienti.

Multumesc.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!