joi, 11 septembrie 2014

Prisoners (2013)

Gen: Thriller

Distributie: Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis, Maria Bello, Terrence Howard

Regizor: Denis Villeneuve [a mai regizat: Enemy(2013), Incendies(2010), Polytechnique(2009), Maelstrom(2000), Un 32 aout sur terre(1998)]

Buget: 46.000.000 $
Incasari: 185.000.000 $

Nota Gealapa: 8.25
Metascore: 74/100

Cand fiicele a doi vecini si prieteni sunt rapite, unul dintre iei se hotaraste sa ia ancheta in propriile maini, cand i se pare ca pistele urmarite de politie nu duc nicaieri. Cat de departe este dispus sa mearga un tata disperat pentru a-si proteja familia?

Asa se face. Nu am vazut nici un trailer inainte sa vad acest film si nici nu auzisem de el, asa ca nu am avut nici un fel de asteptari. Dupa primele 30 de minute am crezut ca mi-am dat seama de cum se va termina si ca va fi inca un film previzibil. Din fericire, m-am inselat teribil. A doua jumatate a filmului are atatea intorsaturi incat ajungi sa renunti sa iti dai seama ce se intampla si astepti cuminte si spasit finalul. Una din cele mai bune povesti pe care le-am vazut in ultima vreme, cu un scenariu pe masura.

Distributia este si ea la inaltime. In afara de Jake Gyllenhaal, a carui prestatie mi s-a parut relativ slabute, restul actorilor reusesc niste roluri foarte bune, in frunte cu Hugh Jackman, care pur si simu straluceste in acest film.

Suspansul este omniprezent in acest film. Regizorul canadian, obisnuit cu acest gen de filme, creaza tensiune inca din primele cadre si o tine asa mai bine de doua ore. Scenariul, care pare a expune in prima faza inca o poveste de serie cu rapire de copii, sare din cliseele Hollywoodiene si ajunge sa ridice niste probleme serioase de moralitate. Cu siguranta, acest film nu este pentru cei slabi de ingeri si nu imi explic de ce a avut doar o nominalizare la Oscar.

Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!