duminică, 21 septembrie 2014

Nature Calls (2012)

Gen: Comedie

Distributie: Patton Oswalt, Johnny Knoxville, Rob Riggle, Maura Tierney, Joshua Ormond

Regizor: Todd Rohal [a mai regizat: ABCs of Death 2(21014), The Catechism Cataclysm(2011), The Guatemalan Handshake(2006)]

Incasari: 1.000 $

Nota Gealapa: 4.25
Metascore: 30/100

Rivalitatea dintre doi frati total diferiti, care nu s-au inteles niciodata foarte bine, atinge noi culmi atunci cand unul dintre ii rapeste pe toti copii de la petrecerea fiului fratelui sau, pentru a-i duce intr-o excursie cu cortul.

Cea mai trista comedie pe care am vazut-o de multa vreme si cand spun trista ma refer la faptul ca nu imi aduc aminte ca acest film sa imi fi smuls macar un zambet timp de mai bine de o ora. Nici nu stiu de unde sa incep cu enumerarea problemelor. Intriga este extrem de slaba, scenariul absolut lamentabil iar actiunea in loc sa avanseze cursiv topaie din loc in loc si sare peste niste detalii care ar fi sot de folos.

Distributia nu este formata deloc din anonimi si ma face sa ma intreb cum Dumnezeu niste nume respectate cat de cat in industrie au acceptat sa se compromita puneandu-si numele pe acest proiect. e langa faptul ca li s-au atribuit personajele in mod eronat (cine crede vreodata ca Patton Oswalt este vreun adept al campingului?), nu a existat nici un fel de compatibilitate intre protagonisti iar scenariul i-a ingropat definitiv.

Nu am avut nici un fel de asteotari de la acest film. Ma gandeam ca voi asista la o comedie de mana a doua, sa numesti acest film o comedie este o exagerare. Imi permit si eu o gluma proasta cum au fost toate din acest film: Patrice O'Neal a murit la scurta vreme dupa ce a participat la filmarile acestui proiect; cred ca de rusine. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!