miercuri, 23 iunie 2021

Hindsight (2011)

Titlu original: Poo-reun so-geum

Gen: Actiune, Crima

Distributie: Kang-ho Song, Shin Se-Kyung, Jeong-myeong Cheon, Min-Joon Kim, Jong-Hyuk Lee

Regizor: Hyun-seung Lee [a mai regizat: If You Were Me 4(2009), Il Mare(2000), Sunset on the Neon Lights(1995), The Blue in You(1992)]

Incasari: 4.872.490 $

Nota Gealapa: 6.75

Un tânăra asasina este trimisa să omoare un sef pensionar al mafiei, dar lucrurile se complică când începe să il indragească.

Eu unul ma declar fan al filmelor coreene. Paote ajung la mine doar cele bune, dar cert este ca nu am dat peste prea multe care sa ma dezamageasca, ba chiar am descoperit cateva senzationale de-a dreptul. Hindisgh este departe de a fi senzational, dar nu il pot numi nici o dezamagire. Numai ca povestea nu mai este asa surprinzatoare cum m-au obisnuit filmele din partea asta de lume. As spune ca este mai degraba previzibila si urmeaza un fir logic si se dezvolta mai degraba ca un film de la Hollywood. Este in continuare un film bunicel, dar m-a deranjat putin ca i-am ghicit finalul mai repede decat mi-as fi dorit. Nu debordeaza de efecte vizuale sau scene de actiune, pentru focusul a fost pe alt gen de detalii, dar cele care exista sunt decente.

Numele din distributie nu imi spun absolut nimic, dar unele figuri mi-au parut familiare. Nu stiu daca s-a intamplat asta pentru ca i-am vazut in alte filme, sau pentru ca sunt eu rasist si mi se pare ca oamenii din acea parte de lume seamana toti intre ei. Cert este ca interpretarile sunt satisfacatoare si nimic mai mult. Au un puternic stil specific cninematografiei coreene si nu numai, adica extra-dramatizat, dar cu care te poti obisnui rapid si nu este deranjant. Poate in acest caz chiar functioneaza in avantajul filmului, oferindu-i un mic plus de autenticitate.

As spune ca este pe jumatate film de actiune si pe jumatate film romantic. Povestea de dragoste se intampla intre o tanara care se intampla sa lucreze part-time ca asasin platit si un cap al mafiei aproape de pensionare. Povestea de dragoste furnizeaza si ea ceva tensiune si nu este doar de umplutura. Despre partea de actiune pot spune insa chiar daca este destul de palpitanta, ca ma asteptam sa fie mai brutala, pentru ca asa m-au obisnuit filmele asiatice. daca suteti un film al filmelor coreene il puteti incerca, dar daca vreti sa incercati pentru prima data un film din aceasta tara, atunci v-as indemna sa va reorientati catre altul, pentru ca acesta nu este revolutionar cu nimic, lucru atipic pentru coreeni si v-ar putea lasa o impresie gresita.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!