sâmbătă, 19 iunie 2021

100 Million BC (2008)

Gen: Actiune, Aventura, SF

Distributie: Michael Gross, Christopher Atkins, Greg Evigan, Marie Westbrook, Phil Burke

Regizor: Griff Furst [a mai regizat: Nightmare Shark(2018), Trailer Park Shark(2017), Cold Moon(2016), Starve(2014), Alligator Alley(2013)]

Buget: 423.000 $

Nota Gealapa: 3.50

Un om de știință conduce o echipă Navy SEAL înapoi în timp în perioada cretacica pentru a salva prima echipă pe care a trimis-o înapoi în anii 1940, dar lucrurile scapa de sub control când aduce din greșeală un dinozaur uriaș înapoi în Los Angeles.

Este acesta cel mai prost film pe care l-am vazut vreodata? Raspunsul este nu, dar asta doar pentru ca am eu un masochism cand vine vorba de astfel de filme si am vazut multe de genul, dar nu cred ca sunt multi oameni care au vazut filme mai proaste decat asta. Ce ma deranjeaza in mod special este ca pe parcurs mi-am dat seama ca chiar se ia in serios. Intriga nu ar fi fost rea, daca ar fi fost pusa in scena de oameni profesionisti, cu un buget decent si cu niste scenaristi buni. Dina pacate, totul la acest film arata foarte amatoricesc. Muzica este proasta, decorurile nereusite, iar efectele sunt chiar jenante.

La fel de jenant este si faptul ca aproape in nici un moment actorii nu sunt sincronizati cu efectele si se uita tot timpul parca pe langa ele si este greu sa ocolesti de tot cu privirea un colos cum este T-Rex. Dupa ce ca asa zisii actori sunt si anonimi si destul de limitati cand vine vorba de talent, sa ii mai si sabotezi intr-un asemenea fel este o garantie a unui esec de proportii.Distributia a fost aleasa perfect, in sensul in care si actorii par la fel de nepriceputi ca si cei care s-au ocupat de celelalte aspecte ale filmului. Macar nu a avut nimeni vreun complex de inferioritate la filmari.

Asteptarile mele nu au fost deloc ridicate. Ma asteptam sa vad un film exagerat in majoritatea aspectelor sale,d ar care macar sa fie distractiv. La inceput am zis "ok, e scris destul de rau", apoi am gandit "ok si actoria este chiar oribila", iar apoi m-a lovit cinematografia care este atat de ridicola ca devine uneori amuzanta. Pe masura ce povestea avansa m-am intrebat intens daca este sau nu un film serios,d ar daca ar fi fost unul intentionat prost, atunci ar fi trebuit sa existe macar pe ici pe colo niste umor voit si acesta lipseste cu desavarsire, ceea ce inseamna a fost o tentativa serioasa de a face un film de actiune SF, dar credeti-ma ca nu merita sa pierdeti nici macar un minut cu acesta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!