vineri, 13 iulie 2018

Hunt for the Wilderpeople (2016)

Gen: Comedie

Distributie: Sam Neill, Julian Dennison, Rime Te Wiata, Rachel House, Tioreore Ngatai-Melbourne

Regizor: Taika Waititi [a mai regizat: Thor: Ragnarok(2017), What We Do in the Shadows(2014), Boy(2010), Eagle vs. Shark(2007)]

Incasari: 6.000.000 $

Filmul a obtinut 20 de premii, printre care:
- Best Overall Film - Audience Choice, Bali International Film Festival (aka BALINALE), 2016
- Best Narrative Feature - Audience Award, Calgary Underground Film Festival, 2016
- Best Feature, dead CENTER Film Festival, 2016
- Audience Award, Edinburgh International Film Festival, 2016
- Best European / North-South American Feature - Audience Award, Fantasia Film Festival, 2016

Nota Gealapa: 7.60
Metascore: 81/100

O vanatoare nationala de oameni este inceputa pentru a gasi un copil rebel si pe unchiul sau adoptiv, care dispar intr-o zona salbatica din Noua Zeelanda.

Acest film a fost una din cele mai placute surprize pe care le-am avut in ultima vreme. A fost, original, fresh, amuzant, palpitant si chiar emotionant pe alocuri. O poveste simpla, pusa in scena excelent, cursiva, cu cateva efecte decente si dialoguri reusite; totul acompaniat de o coloana sonora absolut superba. Demult nu mi-a mai parut rau cand s-a terminat un film. Nu am simtit cum au trecut cele 100 de minute. Ce imi umple inima de bucurie si mai mult, este faptul ca aceste superlative le adresez unui film produs in intregime in Noua Zeelanda, care nu are nici o legatura cu studiourile de la Hollywood. Poate si de aceea mi se pare ca este ca o gura de aer proaspat.

In afara de Sam Neill, care nici el nu este chiar un megastar, restuyl numelor din distributie imi sunt absolut necunoscute. Am vazut insa numai interpretari bune, credibile si naturale de la rolurile principale si pana la cele mai mici roluri secundare. Nu prestatii demne de Oscar, dar solide si naturale. Sam neill a fost bunicel, dar showl a fost furat dupa parerea mea de Julian Dennison, care mi se pare cel mai bun copil-actor pe care l-am vazut in ultimii ani. Tare curios sunt cum evolueaza cariera lui de acum inainte.

Acum inteleg partial cum de i s-a acordat regizorului Taika Waititi o responsabilitate atat de mare ca Thor: Ragnarok. Nu are in portofoliu multe filme, dar cele cateva pe acre le-a facut au toate un anumit standard. Desi pare un film usurel la prima vedere, in ciuda umorului bun si a brutalitatii neasteptate de multe ori, filmul are si unele mesaje foarte serioase, pe care reuseste sa le transmita. As spune ca Hunt for the Wilderpeople m-a surprins la fel de mult si de placut cum a facut-o la vremea lui District 9, un al film neo-zeelandez absolut remarcabil. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!