vineri, 20 iulie 2018

Fittest on Earth: A Decade of Fitness (2017)

Gen: Documentar

Distributie: Justin Bergh, Josh Bridges, Samantha Briggs, Dave Castro, Katrin Tanja Davidsdottir

Regizor: Heber Cannon [a mai regizat: The Redeemed and the Dominant: Fittest on Earth(2018), Fittest on Earth: The Story of the 2015 Reebok Crossfit Games(2016), Froning: The Fittest Man in History(2015)]

Nota Gealapa: 7.45

Jocurile Reebok CrossFit din 2016 au fost un eveniment istovitor pe durata a 5 zile si 15 probe, cu scopul de a-i gasi pe cel ami in forma barbat si femeie de pe planeta. Filmul urmareste povestea dramatica a atletilor de top care s-au calificat si au concurat si ne ofera posibilitatea de a fi pentru o perioada alaturi de ei, atat la antrenament, cat si in arena de concurs. Acest eveniment este uneori chiar mai greu din punct de vedere psihologic, decat fizic. Atletii afla adeseori care sunt probele cu doar acteva minute inainte ca acestea sa aibe loc si fiecare face fata presiunii cum poate.

La fel ca si rpedecesorul sau, acesta este un film foarte nisat, dedicat aproape exclusiv pasionatilor de crossfit. Parerea mea este ca a depasit putin aceasta granita totusi si chiar si cei care nu au nici o treaba cu acest sport, il pot gasi agreabil, pentru ca este despre oameni care isi seteaza un scop si sufera si muncesc ca sa il obtina. Fata de filmul dinaintea sa, este putin mai bun pentru ca este mai uman si avem ocazia sa vedem bucatele si din viata de zi cu zi a atletilor.

In mijlocul actiunii sunt mare parte din vedetele de anul trecut, dar si cateva aparitii noi extrem de interesante. Desi nu avem parte de actori care interpreteaza personaje negative sau pozitive, eu unul m-am trezit empatizant cu unii dintre ei si le tineam pumnii desi stiam rezultatul competitiei de ceva vreme, iar altii au ajuns sa imi fie extrem de antipatici.

Acest film nu mai este doar un spot publicitar foarte lung si bine facut ca filmul precedent, iar asta mi-a placut. Ce isi ia fiecare din film depide de el. El l-am gasit a fi inspirational si motivator si mi-au placut foarte tare si discutiile dintre competitori si am fost impresionat de nivelul de respect dintre acesti rivali pana la urma. Ca sa il parafrazez pe unul din comentatori, vazand acest film, realizez "cat de bun trebuie sa fii, doar ca sa fii praf" la CrossFit Games. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!