miercuri, 21 noiembrie 2018

S.W.A.T.: Under Siege (2017)

Gen: Actiune, Crima, Thriller

Distributie: Sam Jaeger, Adrianne Palicki, Michael Jai White, Kyra Zagorsky, Ty Olsson

Regizor: Tony Giglio [a mai regizat: Extraction(2013), Timber Falls(2007), Chaos(2005), In Enemy Hands(2004), Soccer Dog: The Movie(1999)]

Nota Gealapa: 5.75

O baza SWAT este atacat de un terorist international care vaneaza fara oboseala intr-un mod violent un barbat misterios pe care SWAT Seatle l-a capturat in timpul unui raid care a mers prost.

Este un film lipsit de substanta, care a avut atat de putini bani, incat nu si-a permis nici macar niste artificii adevarate. Singurul motiv pentru care primeste nota de trecere sunt cateva scene de actiune decente. Povestea este foarte slaba, personajele nu sunt dezvoltate deloc, iar dialogurile pot sa jur ca le-am stiut dinainte sa le aud. De altfel, intreg filmul este previzibil. In ciuda faptului ca este destul de sangeros si a numeroaselor scene care se voiau a fi palpitante, nu cred ca mi-a ridicat pulsul vreun moment.

Distributia este una tipica pentru un film de mana a doua, dar nu aici a fost problema filmului. Michael Jai White face singurul lucru pe care stie sa il faca, asa ca prestatia lui a fost decenta, ba am mai avut si o surpriza placuta din partea Adriannei Palicki, care a avut o interpretare neasteptat de buna pentru nivelul filmului. Dezamagirea la acest capitol a venit chiar din partea protagonistului, Sam Jaeger, deloc credibil si destul de rigid.

M-am simtit ca si cum am avut in fata un proiect in care si regizorul si scriitorii au fost amatori si au prezentat acest proiect la clubul de film al orasului Babadag. Poate par eu prea pretentios si cer prea multe de la un film independent de categoria C, dar cred ca ar fi putut fi mai bun. Bine ca nu a fost prea lung pentru ca ar fi devenit insuportabil. Nu pot sa recomand acest film in nici o circumstanta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!