luni, 26 noiembrie 2018

Step Up 3D (2010)

Gen: Musical, Romantic, Drama

Distributie: Sharni Vinson, Rick Malambri, Adam Sevani, Alyson Stoner, Keith Stallworth

Regizor: Jon M. Chu [a mai regizat: Crazy Rich Asians(2018), Now You See Me 2(2016), Jem and the Holograms(2015), G.I. Joe: Retaliation(2013), The LXD: The Secrets of the Ra(2011)]

Buget: 30.000.000 $
Incasari: 159.291.809 $

Nota Gealapa: 7.15
Metascore: 45/100

Un grup talentat de dansatori din New York, trebuie sa infrunte cei mai buni dansatori hip-hop din lume intr-o infruntare cu miza uriasa.

M-am temut ca asa cum este de obigei regula sequelurilor, acest film va duce in mediocritate aceasta franciza, dar dintre primee trei filme ale seriei, acesta este dupa parerea mea cel mai bun. Intriga este cam aceeasi, adica o competitie de dans cu o miza importanta, pe acre trebuie sa o castige baietii buni, dar mi-au placut coregrafiile, mi-au placut unghiurile de filmare si daca la inceput ma intrebam ce rost are 3D-ul intr-un film cu dans, acum cred ca daca l-as fi vazut in acest mod, l-as fi apreciat si mai mult. Mi-a placut cum un personaj cheie din filmul precedent a fost pastrat si acum, iar in cele din urma am avut ocazia sa vad mai multe fete din predecesorul sau, fara sa mi se para prea fortata aceasta legatura.

Daca s-au pastrat unele personaje, inseamna ca am revazut si actorii, pe care poate unii i-au indragit. Dintre toti actorii din cel de-al doilea film al seriei, Adam Sevani are un rol important si acum. Restul apar mai putin, dar contribuie si ei la reusita filmului. Rick Malambri, protagonistul acestui film, nu a avut nici el o prestatie rea, de altfel, cam toate interpretarile au fost mult mai bune decat m-as fi asteptat de la un asemenea film.

Se simte in acest film mana unui regizor experimentat si versatil. Imi place ca aceasta franciza propune coregrafii din ce in ce mai epice cu fiecare film si sper sa isi mentina aceasta tendinta. Muzica este si ea foarte buna. In concluzie, este un film viu, optimist, colorat si ritmat; exact ce ai nevoie cateodata, asa ca nu ar fi rau sa ii dati o sansa.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!