luni, 26 noiembrie 2018

Sisters (2015)

Gen: Comedie

Distributie: Amy Poehler, Tina Fey, Maya Rudolph, Ike Barinholtz, James Brolin

Regizor: Jason Moore [a mai regizat: Pitch Perfect(2012)]

Buget: 30.000.000 $
Incasari: 105.929.161 $

Nota Gealapa: 6.45
Metascore: 58/100

Doua surori decid sa organizeze o ultima petrecere, inainte ca parintii lor sa vanda casa in care au copilarit.

Chiar daca este un film de duzina, trebuie sa recunosc ca mi-a depasit asteptarile. Ma asteptam sa fie mult mai rau, dar am avut surpriza sa gasesc destule scene amuzante. Asteptarile mele erau joase pentru ca intriga este una uzata excesiv si banuiam exact cum o sa decurga povestea, iar din acest punct de vedere nu am fost surprins deloc. Din fericire, am fost amuzat de cateva ori si poate am fost si mai receptiv datorita varstei; pana la urma este un film despre o petrecere a unor oameni care nu mai sunt la prima tinerete.

Al doilea motiv pentru care ma asteptam ca acest film sa imi displaca teribil, este distributia. 90% din personaje sunt interpretate de actori pe care eu nu ii simpatizez deloc, toti fideli aceluiasi stil grosolan de a face comedie. Dintre toti, cele mai antipatice imi sunt chiar cele doua protagoniste, Amy Poehler si Tina Fey. Daca cea din urma, a mai jucat de bine de rau si in roluri mai serioase, Amy Poehler este fidela mereu acestui stil enervant. Ce-i drept, nu pot sa spun ca mi-au placut in mod deosebit nici aici, dar au fost destule momente in care prestatiile lor au fost macar agreabile.

Fanii acestui gen de comedie vor indragi filmul mult mai mult decat mine probabil. Avantajul acestor gen de actori care fac un singur lucru este ca, in timp, ajung sa il faca bine. As adauga la avantaje si faptul ca umorul nu este neaparat fizic, desi exista si acesta, ci mai degraba vine din context si din dialog. Una peste alta, nu este un film chiar rau si este posibil sa va placa daca alegeti sa il vedeti, mai ales daca aveti nevoie de ceva care sa va faca sa va simtiti mai bine cu ce ati realizat pana acum in viata.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!