duminică, 18 noiembrie 2018

Night School (2018)

Gen: Comedie

Distributie: Kevin Hart, Tiffany Haddish, Mary Lynn Rajskub, Keith David, Taran Killam

Regizor: Malolm D. Lee [a mai regizat: Girls Trip(2017), Winning Ugly(2016), Barbershop: The Next Cut(2016), The Best Man Holiday(2013), Scary Movie 5(2013)]

Buget: 29.000.000 $
Incasari: 99.166.690 $ (pana acum)

Nota Gealapa: 6.20
Metascore: 43/100

Un grup de scandalagii este fortatnevoit sa participe la orele de seral pentru a termina liceul si a putea sa ia bacalaureatul.

E adevarat ca Night School  nu este nici cel mai original film, nu are nici o poveste foarte complexa, este si previzibil, nu revolutioneaza nimic, dar a devenit una din placerile mele vinovate in materie de filme, pentru ca mi s-a parut foarte amuzant si nu imi aduc aminte cand am ras ultima data atat de mult la un film. Poate a contat si compania, dar cert este ca m-am simtit foarte bine pe intreaga lui durata. Recunosc ca in afara de glumele bune, acest film a fost exact atat de mediocru cum ma asteptam. Din fericire, umorul este unul bine scris, pe gustul meu si am fost amuzat aproape in permanenta.

Distributia nu este neaparat un senzationala. Protagonistul este Kevin Hart, un nume la moda in perioada asta, care ne ofera o interpretare in stilul lui hiperactiv si isteric, dar care de data asta mi s-a parut agreabila, nu iritant si obositor. In rolurile secundare nu am gasit actori pe care sa ii indragesc neaparat, ba chiar unii dintre ei imi sunt destul de antipatici, dar cumva actori ca Rob Riggle, sau Mary Lynn Rajskub au avut o chimie neasteptat de buna, atat intre ei, cat si cu Kevin Hart, astfel ca am gasit toate prestatiile lor cel putin decente.

Nu are rost sa fiti excesiv de analitici cu acest film. Trebuie doar sa va relaxati si sa il urmariti cu o minte deschisa. Are destule defecte cum ar fi dialoguri ciudate si relatii neexplicate suficient, dar mai important mi se pare ca are un mesaj pozitiv si ca reuseste sa face publicul sa rada. In sala de cinema s-au auzit multe hohote, asa ca indraznesc sa il recomand, chiar daca a primit tone de hate de la critici pe toate platformele.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!