vineri, 1 septembrie 2017

Yoga Hosers (2016)

Gen: Comedie

Distributie: Lily-Rose Depp, Harley Quinn Smith, Johnny Depp, Adam Brody, Harley Morenstein

Regizor: Kevin Smith [a mai regizat: Holidays(2016), Tusk(2014), Jay and Silent Bob Get Irish: Swearing O' the Green(2013), Red State(2011), Cop Out(2010)]

Buget: 5.000.000 $

Nota Gealapa: 4.80
Metascore: 23/100

Doua adolescente pasionate de yoga fac echipa cu un vanator de oameni legendar, pentru a opri o prezenta diabolica antica ce le ameninta planurile de petrecere.

Nu am mai vazut demult un film asa ridicol. Au existat doua-trei momente care m-au facut sa zambesc, in rest a fost foarte greu de suportat. Se pare ca fimlele cu nazisti canadieni care incearca sa moare toti criticii de arta, folosin armata lor de carnati vii nu sunt pe gustul meu. Am ami vazut filme absurde care mi-au placut, dar asta este prost de la un capat la altul.

Distributia nu ar fi chiar cea mai rea, dar numele importante au roluri prea mici. Cele doua protagoniste sunt doar enervante, iar prezenta pasagera a lui johnny depp nu a utut salva impresia. El a oferit insa singurele momente amuzante din film.

Cred ca am inteles oarecum ce a vrut sa faca Kevin Smith. Se pare insa ca sa oferi lumii imaginea pe care o adultii o au despre adolescente nu este un lucru care sa functioneze pentru un intreg film; maxim pentru un moment comic scurt. Pana si accentul canadian este gresit la acest film. Am pierdut 90 de minute din viata mea si va recomand sa nu faceti aceeasi greseala. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!