sâmbătă, 1 februarie 2014

War of the Dead (2011)

Singurul lucru util din acest film este faptul ca am aflat ca si Finlanda are armata.

Gen: Horror

Distributie: Andrew Tiernan, Juoko Ahola, Samuel Vauramo, Mikko Leppilampi, Andreas Wilson

Regizor: Marko Makilaakso (a mai regizat: Ella ja kaverit 2 - Paterock(2013))

Buget: 1.000.000 E
Incasari: -

Nota Gealapa: 5.00

Filmul este despre o batalie intre finlandezi si rusi al carei scop este distrugerea unui buncar nazist unde in trecut se faceau expimente pentru a invinge moartea. Cumva este implicat si un pluton american.  Avem parte, pratcic, de o batalie fara sens cu multi zombie.

La inceputul filmului ni se spune ca este bazat, partial, pe fapte reale. Singurul fapt real, cred eu, este faptul ca nemtii au facut un buncar in Finlanda. In rest, oricat m-am straduit, nu am gasit nici macar o faramana de logica pe tot parcursul filmului.

Am mai vazut filme proaste, dar majoritatea au macar o sclipire la un momentdat. Au o scena, un moment, o clipa in care isi depasesc conditia. Nu este cazul aici. Singurul motiv pentru care primeste nota 5 este pentru violenta si numarul crescut de zombie pe metru patrat.

Pana si acest film, insa, detine un record: la momentul cand a fost filmat, era cel mai scump film din istoria Lituaniei. Nu....nu glumesc.

Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!