sâmbătă, 22 mai 2021

The World's Most Extraordinary Homes (2017-2018)

Gen: Documentar

Distributie: Caroline Quentin, Piers Taylor, Michael Seresin

Nota Gealapa: 7.85 

O sărbătoare a arhitecturii rezidențiale extraordinare din întreaga lume, din perspectiva unui arhitect realizat și a partenerei sale entuziaste. 

Gasesc ciudat faptul ca i-a placut acest show atat de mult, avand in vedere ca mi-a prezentat niste lucruri la care probabil nu voi avea acces niciodata. Da, am simtit si putina frustrare si putina invidie, dar mi-am dat seama repede ca nu este o emisiune care sa epateze, sau sa se concentreze pe lux si bogatie. In centrul atentiei se afla frumusetea, bunul gust si inovatia arhitecturala. Trebuie sa recunosc ca am asistat la cateva lucruri care efectiv m-au dat pe spate si m-au facut sa casc gura de uimire. Aceasta emisiune are toate sansele sa va schimbe perspectiva despre cum ar trebui sa arate o casa.

Cei acre ne poarta in aceasta calatorie arhitecturala in jurul lumii sunt Piers Taylor, un arhitect aparent destul de cunoscut si Caroline Quentin, o actrita britanica. Cred ca cei doi au facut o echipa foarte buna sia u avut o chimie excelenta. Candoarea si bucura lor sincera au complementat perfect cadrele superbe pe care e-am vazut. Cu stil, rafinament si putin umor, cei doi au s-au dovedit a fi amfitrionii potriviti pentru aceasta experienta si au reusit sa imi deschida apetitul si pentru alte showuri asemanatoare.

Imi place ca shwoul nu este partizanul unui singur stil. Prezinta in mod obiectiv stiluri diferite mai moderne, sau mai conventionale, tratand fiecare locatie in mod egal. Recomand aceasta emisiune, chiar daca nu este genul care sa va creasca pulsul. Poate fi in schimb o experienta foarte relaxanta dupa orice zi grea, care sa va bucure ochii cu cadre splendide si pana si mie care prefer alte bauturi, mi-a dat imboldul de a-mi turna si de a ma bucura de un pahar de vin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!