marți, 20 martie 2018

Arrival (2016)

Gen: Mister, SF, Drama

Distributie: Amy Adams, Jeremy Renner, Forest Whitaker, Michael Stuhlbarg, Mark O'Brien

Regizor: Denis Villeneuve [a mai regizat: Blade Runner 2049(2017), Sicario(2015), Enemy(2013), Prisoners(2013), Incendies(2010)]

Buget: 47.000.000 $
Incasari: 204.000.000 $

Filmul a obtinut 63 de premii, printre care:
- Best Achievement in Sound Editing, Academy Awards, USA 2017
- Best Sound, BAFTA Awards, 2017
- Best Writing, Academy of Science Fiction, Fantasy & Horror Films, USA 2017
- Movie of the Year, AFI Awards, USA 2017
- Best Edited Feature Film - Dramatic, American Cinema Editors, USA 2017

Nota Gealapa: 7.85
Metascore: 81/100

Un lingvist este recrutat de armata pentru a comunica cu forme de viata extraterestre, dupa ce 12 nave spatiale misterioase au aterizat in diverse locuri de pe glob.

Nu am mai vazut demult un film cu extraterestri si sincer ma asteptam sa vad cu totul altceva dceat am primit, dar am fost surprins oarecum placut. Filmul propune o alta abordare a unei eventuale intalniri cu o specie de pe alta planeta. Dupa primele doua minute m-am temut ca o sa vad un film excesiv de artistic, dar acest inceput capata inteles pe parcurs. Cu o coloana sonora care iti ridica parul de pe maini, filmul ofera suspans maxim pe intreaga sa durata si chiar daca finalul este putin sub nivelul restului filmului, per total as spune ca acest proiect este extrem de fericit.

Distributia este foarte buna chiar daca Amy Adams, protagonista, nu este neaparat pe gustul meu. Prestatia ei este decenta si suficient de credibila incat sa nu dauneze, iar Jeremy Renner si Forest Whitaker ofera o baza solida in rolurile secundare. Chiar daca interpretarile actorilor sunt bune, as spune ca cea mai buna prestatie a avut-o muzica de pe fundal si toate sunetele din acest film, care amplifica din plin toate sentimentele.

Prezenta lui Jeremy Renner si Forest Whitaker intr-un film cu extraterestri, lasa la prima vedere impresia ca vei vedea un thriller clasic cu o rasa care vrea sa ne invadeze, iar cei doi vor salva planeta, dar Renner de exemplu este un simplu fizician. Este un SF pentru cei mai ganditori si va va solicita intreaga atentie. Pe mine m-a manipulat exact cum si-a dorit. Am fost speriat cand filmul a vrut sa fiu speriat, am fost socat cand a vrut sa fiu socat si am inceput sa il inteleg exact cand a dorit sa fie inteles. Denis Villeneuve face ce face si scoate din maini numai filme bune. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!