vineri, 6 noiembrie 2015

Sirius (2013)

Gen: Documentar

Distributie: Thomas Jane, Jack Auman, Corrado Balducci, Morgan Boardman, Jan Bravo

Regizor: Amardeep Kaleka [a mai regizat: Sex Culture Paris(2008), Baby Blues(2008)]

Buget: 250.000 $

Nota Gealapa: 6.55
Metascore: 16/100

Un documentar despre viata doctorului Stephen Greer si afirmatiile sale despre existenta unor tehnologii ebergetice care ar putea sa schimbe lumea asa cum o cunoastem.

Este genul ala de deocumentar care te pune pe ganduri, cel putin pentru o perioada. Acum, dupa ce am vazut acest film, eu unul ma simt mic... foarte mic. Daca sunteti un adept temperat al teoriilor conspirative, acesta este filmul perfect pentru voi. De la conspiratii legate de acte de terorism, la existenta extraterestrilor si pana la tehnologii "verzi" functionale tinute la secret pentru binele unui grup restrans care controleaza totul din umbra, acest documentar le scoate la lumina pe toate.

Filmul surprinde prin marturiile unor oameni care au ocupat functii importante in mai multe guverne, in special al SUA, care argumenteaza exitenta tuturor lucrurilor mentionate mai sus. Marturisirile lor sunt destul de credibile si vin la pachet cu coaterea la lumina a unor morti suspecte ale altor inalti oficiali care au indraznit sa vorbeasca deschis deschis despre aceste subiecte.

Filmul este pus in scena intr-un mod destul de monoton si trebuie ca subiectul sa fie cu adevarat pe placul tau ca sa iti mentina interesul. Eu am inceput sa ma uit la el butonand telefonul, pentru ca apoi sa nu imi dau seama cum au trecut cele doua ore. Senzatia initiala, care din fericire dispare repede, a fost ca ma uit la o ecranizare a emisiunii Ancient Aliens. Pe parcurs, aceasta senzatie dispare si isi fac loc destule argumente credibile. Eu cred ca merita o vizualizare. Chiar daca nu dezvaluie nimic concret, macar va pune in garda si va face mai atenti.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!