marți, 20 aprilie 2021

Mirage (2018)

Titlu original: Durante la tormenta

Gen: Drama

Distributie: Adriana Ugarte, Chino Darín, Javier Gutiérrez, Álvaro Morte, Nora Navas

Regizor: Oriol Paulo [a mai regizat: The Invisible Guest(2016), The Body(2012), Ecos(2006)]

Incasari: 17.325.485 $

Nota Gealapa: 7.85

Doua furtuni la distanta de 25 de ani. O femeie ucisa. O fiica disparuta. Doar 72 de ore pentru a descoperi adevarul.

Intriga acestui film seamana izbitor de mult cu cea a serialului Dark pe care l-am vazut recent si care este excelent. Dupa momentul de inceput insa, povestea continua intr-un mod mult mai simplist si usor de urmarit decat in serialul amintit. Asta nu inseamna ca nu este un film bun, ba dimpotriva. Aspectul SF al filmului nu este explicat convingator in nici un moment si este lasat in plan secundar, lucru dezaagitor in prima faza, dar scenariul propune destule rasturnari de situatie si ofera atatea conflicte de calitate, incat acest detaliu aproape ca este uitat in cele din urma. Nu este un SF clasic, acre sa debordeze de efecte vizuale; acestea sunt putine si acceptabile. In prim-plan se afla insa modul in care este afectata viata anumitor oameni de un eveniment intamplator. Singurrul aspect negativ ar fi ca am mirosit destul de devreme parte din deznodamant, dar apoi scenariul a reusit sa imi distraga atentia de la intuitia mea, dar tot am fost putin dezamagit cand mi-am dat seama ca anticipasem corect mare parte din final.

In afara de Adriana Ugarte, nu prea sunt familiar cu ceilalti actori din distributie, dar pot sa ma declar satisfacut de calitatea interpretarilor. Putin prea multa drama pe ici pe colo, dar cum nu am vazut nimc deosebit si cu adevarat stralucitor, asa nu am vazut nici nimic cu adevarat deranjant. Adriana Ugarte, cea care a fost si protagonista filmului, a oferit o interpretare destuld e credibila si naturala, in pielea unui personaj deloc usor. A fost sexy cand a trebuit, a fost sensibila cand a trebuit, a fost amenintatoare tot cand a trebui si de cele mai multe ori a fost convingatoare si a reusit sa creeze empatie pentru personajul ei.

Mirage  mi-a adus putin aminte si de Butterfly Effect printre altele. Ce incerc sa spun este ca, in ciuda asteptarilor mele cand vine vorba de lungmetrajele marca Netflix, de aceasta data megaplatforma a nimerit-o si a produs un film excelent, care ofera destule pentru multe categorii de public. Daca va plac calatoriile in timp, suspansul, crimele sau chiar povestile de dragoste, atunci aveti toate sansele sa indragiti acest film. Este dinamic, cu un ritm bun si chiar daca are putin peste doua doua ore, nici nu o sa simtiti cum trece acest timp. In cocluzie, vi-l recomand cu toata increderea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!