duminică, 28 martie 2021

The Gentlemen (2019)

Gen: Actiune, Crima

Distributie: Matthew McConaughey, Charlie Hunnam, Michelle Dockery, Jeremy Strong, Lyne Renée

Regizor: Guy Ritchie [a mai regizat: Aladdin(2019), King Arthur: Legend of the Sword(2017), The Man from U.N.C.L.E.(2015), Sherlock Holmes: A Game of Shadows(2011), Sherlock Holmes(2009)]

Buget: 22.000.000 $
Incasari: 115.171.795 $

Nota Gealapa: 7.75
Metascore: 51/100

Un expat american încearcă să-și vândă imperiul de marijuana extrem de profitabil la Londra, declanșând comploturi, scheme, luari de mită și șantaj, toate în încercarea de a i se fura domeniul.

 The Gentlemen a fost o surpriza extrem de placuta. cred ca este cel mai bun film pe care l-am vazut anul acesta In prima faza nu am fost prea increzator, mai ale sca nu prea agreez acest mod in care este prezentata povestea, dar m-am acomodat cu el imediat, iar scenariul este atat de bun incat aproape ca am si uitat acest detaliu. Avem in fata un film dinamic, destul de brutal, cu cateva scene foarte intense si cu un scenariu care ofera dialoguri savuroase. Rasturnarile de situatie pe care am crezut ca le-am anticipat, s-au dovedit a fi momeli false, menite sa le ascunda pe cele adevarate, care au avut astfel efectul scontat. Daca in primele doua minute mi-am permis sa butonez telefonul, am sfarsit prin a vedea finalul pe marginea patului frcandu-mi mainile anticipand finalul.

Poate ca nu pare la prima vedere, dar distributia este una foarte buna. Matthew McConaughey este cumva protagonistul filmului si spun cumva pentru ca personajul lui este cel mai important in poveste, dar nu el este actorul cu cel mai mult timp de ecram. Oricum ar fi, aceasta este una din prestatiile lui de top, dar nu este singurul raspunzator pentru succesul acestui film. Charlie Hunnam, Hugh Grant si chiar Colin Farrell au cel putin la fel de multe merite, toti avand interpretari foarte bune, care au dat credibilitate personajelor lor si au asigurat cursivitatea povestii.

Guy Ritchie poate sa teaca acest film in tolba cu cele reusite. Nu este chiar Snatch, dar joaca in aceeasi liga. Poveste buna, interpretari solide, cinematografie excelenta, dialoguri savuroase, ritmul potrivit, umor de buna calitate si cel ami important, starea de bine cu care m-a lasat la final. Recomand acest film cu incredere, ami ales ca astfel de productii sunt din ce in ce mai rare astazi, intr-o epoca in care de cele mai multe ori se prefera filmele ieftine care sa fie act mai profitabile, sau cele cu super-eroi scosi din te miri ce revista de benzi desenate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!