duminică, 14 martie 2021

King Arthur: Legend of the Sword (2017)

Gen: Actiune

Distributie: Charlie Hunnam, Astrid Bergès-Frisbey, Jude Law, Djimon Hounsou, Eric Bana

Regizor: Guy Ritchie [a mai regizat: The Gentlemen(2019), Aladdin(2019), The Man from U.N.C.L.E.(2015), Sherlock Holmes: A Game of Shadows(2011), Sherlock Holmes(2009)]

Buget: 175.000.000 $
Incasari: 148.675.066 $

Nota Gealapa: 7.05
Metascore: 41/100

Furandu-i-se de dreptul său din naștere, Arthur se ridica pe drumul cel mai anevoios, pe aleile ascunse ale orașului, dar odată ce scoate sabia din piatră, este forțat să-și recunoască adevărata moștenire - indiferent dacă îi place sau nu.

Cred ca e putin gresit ca in 2021 sa imi placa un film nou cu regele Arthur, dar nu am ce sa fac. Initial am crezut ca o sa vad aceeasi poveste binecunoscuta, cu ceva mai multe efecte vizuale si dragoni mai impresionanti, dar am primit mult mai mult decat atat. Am primit o poveste amuzanta si serioasa in acelasi timp, care nu se ia pre mult in serios, dar nu este nici superficiala, cu personaje agreabile, cu cliseele de rigoare, dar si cu umor de calitate, cu un final previzibil, dar pe acre ajungi sa il doresti. Vizual filmul arata impresionant si chiar daca stim de la inceput cam care va fi deznodamantul, drumul pana la acesta este plin de tensiune si suspans.

Distributia este foarte buna, dar nu este nici pe departe una impresionanta, care sa garanteze succesul unei povesti uzate, indiferent de cat de bne e coafata si rebranduita. Totusi, am vazut chimie intre protagonisti si prestatii foarte bune pentru un asemenea film. Charlie Hunman face o treaba foarte buna si este una din putinele cand gasesc personajele lui agreabile. Chiar daca el a fost protagonistul, cel mai mult am  apreciat o interpretare din rolurile secundar si anumea cea a lui Astrid Bergès-Frisbey, un nume cu care nu sunt familiar, dar care s-a dovedit a fi o actrita foarte capabila.

Pentru fanii infocati ai brandului "King Arthur" imi inchipui ca acest film este ca o blasfemie. Spun asta pentru ca Legent of the Sword arata mai degraba ca unul din filmele cu supereroi ale lui Guy Ritchie si se indeparteaza destuld e mult de povestea originala. Mie tocmai de aceea cred ca mi-a placut atat de mult. Cred deci, ca acest film se adreseaza unui public relaxat, care nu este obsedat de o poveste anume, dar si fanilor inraiti Guy Ritchie, acre sunt innebuniti dupa felul lui de a face film si lasa deoparte foarte putini nemultumiti. Personal cred ca merita vazut si este un film suficient de distractiv care este o alegere potrivita aproape in orice situatie, dar va avertizez ca nu exista nici un pic de dragoste inutile aici... nici macar o privire cu sibainteles.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!