marți, 7 iulie 2020

Champion (2018)

Titlu original: Chaem-pieon

Gen: Drama, Sport

Distributie: Dong-seok Ma, Kwon Yul, Yeri Han, Seung-Hoon Choi, Ye-Rin Ok

Regizor: Yong-wan Kim [aflat la prima experienta ca regizor]

Incasari: 8.974.547 $

Nota Gealapa: 5.35

Un luptator american de skandenberg, de origine coreeana, merge in Coreea de Sud pentru o competitie, iar acolo descopera ca are o sora de care nu stia nimic.

Din pacate, doar personajul principal din film este campion, nu si filmul in sine. Cred ca principalul motiv pentru care se intampla asta este regizorul debutant care a avut scenariul pe mana, scenariu acre nu este vreo capodopera, dar merita o ecranizare mai buna. Regizorul, fiind la prima lui experienta de acest gen, a incercat prea mult din toate si a exagerat uneori cand nu era cazul. A incercat sa faca unee scene mai dramatice decat era cazul, pe altele mai amuzante decat puteau fi si tot asa. Din fericire, nu a reusit sa distruga filmul chiar de tot, acesta reusind in cele din urma sa fie si amuzant cand si cand si sa transmita ceva emotie.

Nu sunt un cunoscator in detaliu al cinematografiei sud-coreene ca sa imi dau cu parere despre cat de relevanti sunt sau nu sunt actorii din acest film, dar po sa spun ca prestatiile lor nu au fost parte din problema in cea mai mare parte. Da, am vazut cateva interpretari aproape caricaturale, in stil asiatic, care nu isi prea aveau rostul, dar in cea mai mare parte am vazut prestatii bunicele. Spun asta pentru ca mi-a fost usor sa empatizez cu personajele, am simtit emotia transmisa de acestea si chiar am ras de cateva ori, deci pot spune ca si-au facut treaba bine.

Chiar daca nu este vreo capodopera si are destule probleme, cred ca acest film si-a luat mai mult hate decat era cazul, cred eu in cea mai mare parte de la americani cu ochelari de cal carora li se pare ca este o copie ieftina dupa Over the Top, dar nu mi se pare ca s-a incercat copierea respectivului film. In primul rand, nu se ia atat de in serios ca filmul amintit mai devreme, care nici el nu este vreun clasic. Este mai degraba o comedie usoara si fara pretentia de a oferi prea multe lectii. Este plin de greseli si destul de superficial, dar pentru ca oricand sunt deschis sa recomand filme din alte zone ale lumii, decat Hollywood, indraznesc sa il recomand si pe acesta.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!