joi, 3 mai 2018

Focus (2015)

Gen: Comedie, Drama, Crima

Distributie: Will Smith, Margot Robbie, Rodrigo Santoro, Adrian Martinez, Gerald McRaney

Regizor: Glenn Ficarra [a mai regizat: Controversy(2017), Whiskey Tango Foxtrot(2016), Crazy, Stupid Love.(2011), I Love You Phillip Morris(2009)]

Buget: 50.100.000 $
Incasari: 160.000.000 $

Nota Gealapa: 7.15
Metascore: 56/100

In mijlocul celei mai recente operatiune a escrocului veteran Nicky, o femeie din trecutul sau, acum o adevarata femeie fatala, apare si ii da planurile peste cap.

Cui nui ii place un film cu hoti, acre fura dupa planuri exagerat de elaborate? Nu auzisem prea multe despre acest film si nu stiam la ce sa ma astept, asa ca m-a surprins in mod foarte placut. Exista cateva momente in timpul filmului in care nu mai stii ce si pe cine sa crezi, iar asta pentru mine inseamna ca scopul a fost atins. Este unul dintre cele mai dinamice filme pe care le-am vazut in ultima vreme si nici nu am simtit cum a trecut timpul.

La prima vedere poate parea un film usurel pentru actori, dar si cei doi protagonisti, Will Smith si Margot Robbie, dar si unii din rolurile secundare, au avut de interpretat personaje duplicitare care trebuiau sa iti transmita emotii fase si sa te duca pe o pista sentimentala gresita si s-au achitat cu brio de aceasta sarcina. Se pare ca nici acest film nu infirma mini-legenda ca orice este cu Will Smith e bun; in afara poate de After Earth, dar isi spala pacetele cu prestatia de aici.

Filmului cred ca ii lipseste un scenariu ceva mai bun, care sa ajute publicul sa cada cu adevarat prada povestii, pentru ca desi mi-a placut, pot spune ca am fost cumva detasat pe intreaga sa durata. Daca vreti sa fiti mai perspicace decat mine, va recomand sa luati titlul filmului in serios si sa fiti foarte concentrati, incercand sa depistati pistele false inainte de vreme. Daca reusiti probabil veti avea u oarecare sentiment de satisfactie. Eu cred insa ca m-am distrat atat de bine tocmai pentru ca nu m-a preocupat acest aspect si mi-am permis sa fiu surprins. Nu e cel mai rafinat film, dar este mai mult decat decent si vi-l recomand. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!