luni, 14 mai 2018

Fingerprints (2006)

Gen: Horror, Mister, Thriller

Distributie: Leah Pipes, Kristin Cavallari, Josh Henderson, Andrew Lawrence, Lou Diamond Phillips

Regizor: Harry Basil [a mai regizat: Urban Decay(2007), Soul's Midnight(2006), Cloud 9(2006), Funky Monkey(2004), Back by Midnight(2004)]

Buget: 500.000 $

Premii:
- Best Feature, New York City Horror Film Festival, 2006

Nota Gealapa: 6.35

Proaspat iesita de la reabilitare, o tanara se muta inapoi cu parintii si sora ei si in curand ajunge sa fie implicata intr-un mister care i-a paralizat pe toti oamenii din orasul ei.

Am vazut acest film foarte degajat, stiind exact ca urmeaza sa am in fata ochilor, fara asa am asteptari mari si astfel am putut sa ma bucur de el si l-am gasit chiar agreabil. Mi-a placut ca are la baza o legenda urbana reala, dar nu a fructificat-o prea bine. Are toate cliseele filmelor de groaza cu adolescenti neintelesi de parinti si este destul de previzibil. La capitolul faima, ma declar mai degraba amuzat decat speriat.

Distributia este extrem de slaba. In afara de Lou Diamond Phillips nu am recunoscut pe nimeni, dar acesta a avut un personaj care nu conteaza deloc in economia povestii si nici nu a parut foarte dedicat proiectului. Protagonistii au parut mai interesati, dar din pacate am observat niste tineri destul de limitati de care ma indoiesc ca voi mai auzi prea curand.

Filmul a bifat cu succes multe din cerintele unui film horror de duzina, si-a asumat acest lucru si astfel ca nu ii poti reprosa mare lucru. A reusit sa fie exact ce si-a propus. Nu l-as recomanda in mod deosebit, dar daca ajungeti sa il vedeti si nu va place, nu va ingrijorati ca oricum il untai in maxim doua zile. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!