marți, 7 martie 2017

Movie 43 (2013)

Gen: Comedie

Distributie: Emma Stone, Stephen Merchant, Richard Gere, Dennis Quaid, Greg Kinnear

Regizor: Elizabeth Banks [a mai regizat: Pitch Perfect 2(2015)]

Buget: 6.000.000 $
Incasari: 9.000.000 $

Premii:
- Worst Movie of the Year, Golden Schmoes Awards, 2015
- Worst Picture, Razzie Awards, 2014
- Worst Screenplay, Razzie Awards, 2014
- Worst Director, Razzie Awards, 2014

Nota Gealapa: 4.55
Metascore: 18/100

O serie de filme scurte interconectate, absolut scandaloase, in care apar unele dintre cele mai mari vedete de la Hollywood.

Privind obiectiv, acest film este o rusine fara nici un sens, dar m-a distrat teribil si a devenit astfel una din placerile mele vinovate. Practic am vazut o adunatura de filmulete, care de care mai absurd, cu un umor grosolan, ba chiar absolut obscen si scandalos pe alocuri.

Singurul aspect care functioneaz ain favoarea filmului este distributia de-a dreptul impresionanta. Nu imi aduc aminte cand am vazut ultima data atat de multi actori relevanti intr-un singur loc. nu imi explic cum acest lucru s-a intamplat fix la un film de doi bani. imi inchipui ca a fost o mare joaca in grup, a unor oameni atat de siguri pe numele lor, incat au vrut sa isi dovedeasca lor insisi ca nici macar aparitia intr-o asemenea mizerie nu le poate afecta cariera.

Este practic varianta hollywoodiana de 2 Girls 1 Cup, atat de plin de rahat este si la propriu si la figurat. Am vazut ceva comedii stupide la viata mea, dar asta le cam intrece pe toate. Am o retinere in a-l numi film. Sa spun ca acest film nu este pentru toata lumea este o exagerare; practic, nu este pentru nimeni. L-as recomanda? Cu siguranta. Este genul ala de film atat de prost incat trebuie sa il arati si altcuiva, ca sa poti vorbi cu cineva despre asta. In plus il puteti vedea pe Hugh Jackman cu o pereche de coaie in loc de gusa. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!