marți, 14 martie 2017

Alvin and the Chipmunks: Chipwrecked (2011)

Gen: Animatie, Aventura, Comedie

Distributie: Justin Long, Jesse McCartney, Jason Lee, David Cross, Jenny Slate

Regizor: Mike Mitchell [a mai regizat: Trolls(2016), The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water(2015), Shrek Forever After(2010), Sky High(2005), Surviving Christmas(2004)]

Buget: 75.000.000 $
Incasari: 693.000.000 $

Premii:
- Film Music, BMI Film & TV Awards, 2012
- Favorite Movie, Kids' Choice Awards, USA 2012

Nota Gealapa: 5.80
Metascore: 24/100

Jucandu-se la bordul unui vas de croaziera, veveritele cad peste bord si naufragiaza pe o insula tropicala si descopera ca acest nou teritoriu nu este atat de izolat cum credeau.

Cred ca asta este una dintre cele mai inutile francize din istorie, dar cumva reuseste sa aiba incasari mari de fiecare data. Nu este nici un film complet, nici o animatie in totalitate, este o struto-camila extrem de scumpa cu niste personaje principale pe care eu le gasesc extrem de enrvante. Nu reusesc sa imi dau seama pe ce s-au cheltuit atatea milioane, pentru ca din punct de vedere tehnic mi se pare un film de duzina.

Distributia are nume importante, nume care s-au obisnuit cu aparitia in acest proiect si care cred ca o fac doar pentru a avea un job caldut. Se vede insa si la Jason Lee si la David Cross o plafonare adanca in aceste roluri. Vocile din spatele protagonistilor sunt la fel de pitigaiate si enervante ca in totdeauna.

Filmul ofera totusi una din cele mai realiste morale din cinematografie: indiferent cate traume si neplaceri iti aduce un stil de viata nepotrivit, nimeni nu se poate schimba cu adevarat. Daca esti un om de nimic, asa ramai toata viata. Nu am simtit nici un fior, nu am avut pic de suspans si nici nu pot sa imi imaginez cat de rau va fi urmatorul film al seriei. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!