luni, 15 august 2016

Small Apartments (2012)

Gen: Comedie

Distributie: Matt Lucas, Peter Stormare, Jams Caan, Nugget, Juno Temple

Regizor:  Jonas Åkerlund [a mai regizat: Rammstein Paris(2016), Beyonce: Lemonade(2016), Roxette Diaries(2016), Taylor Swift: The 1989 World Tour Live(2015), On the Run Tour: Beyonce and Jay Z(2014)]

Buget: 2.000.000 $

Nota Gealapa: 6.35

O adaptare a unui roman de Chris Millis, in care un barbat este inconjurat de evenimente bizare si de vecini ciudati.

Au trecut doua ore de cand am vazut filmul si nu imi dau seama daca mi-a placut sau nu. Acest film iti da senzatia ca are cate ceva din mai multe filme, dar parca nu are nimic al lui. Intriga se vrea a fi pretentioasa, dar este de fapt foarte banala. Chiar si asa, reuseste sa creeze premisele unei atmosfere ciudate care va dainui pe intreaga durata a filmului. In afara de ciudatenie si ceva umor negru nu prea am ce sa remarc la acest film. Mi-a fost greu sa il incadrez si intr-un gen, pentu ca genul "ciudat" nu exista.

Distributia a fost surpriza placuta si punctul forte al filmului. Mai mult de jumatate din film am fost surprins de aparitia continua unor actori cunoscuti pe care nu ma asteptam sa ii vad. Majoritatea actori de categoria B, sau aflati pe final de cariera, dar sa aduni atatea nume impreuna laolalta nu e usor, iar prestatiile au fost chiar decente.

Ma gandeam sa dau nota 5 filmului. Motivul pentru care am sarit la sase este ca deocamdata nu mi-l pot scoate din cap. Este ca o relatie nereusita: experienta o sa te bantuie o vreme. Dar, tot ca o relatie, are si partile lui bune care iti vor mentine interesul ridicat pana la final. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!