joi, 4 august 2016

Gone (2012)

Gen: Thriller

Distributie: Amanda Seyfried, Jennifer Carpenter, Wes Bentley, Daniel Sunjata, Sebastian Stan

Regizor: Heitor Dhalia [a mai regizat: Serra Pelada(2013), A Deriva(2009), O Cheiro do Ralo(2006), Nina(2004), A Pantomima da Morte(1988)]

Incasari: 12.000.000 $

Nota Gealapa: 6.55
Metascore: 36/100

O femeie este convinsa ca rapitorul ei s-a intors atunci cand sora ei dispare.

 O povestioara interesant. Ar fi fost un film bunicel, dar are o mare problema. 90% din timp construieste tensiune si suspans spre un punct culminant total dezamagitor si mai efemer ca fericirea. Daca aceasta parte a filmului ar fi fost mai ingrijita nu ar mai fi contat atat de mult nici superficialitatea cu care au fost dezvoltate toate personajele, nici dialogurile mediocre propuse de scenariu si nici modul haotic in care avanseaza povestea uneori.

Este impropriu sa vorbim de distributie, pentru ca in cea mai mare parte a timpului o vedem pe Amanda Seyfried. Este una din cele mai convingatoare prestatii ale ei, din cate am vazut eu si a ridicat putin nivelul filmului. Chiar a avut o interpretare credibila si m-a facut sa ma indoiesc de sanatatea mentala a personajului ei, lucru acre a ajutat povestea. Din pacate aceasta prestatie buna a ei are loc intr-un film mediocru si va trece probabil neobservata de publicul larg.

Pentru o intriga cu o miza atat de majora, drumul catre deznodamant este aproape inacceptabil de simplu. In ciuda prezentei unui numar maricel de stereotipuri, acesta ramane totusi destul de imprevizibil. Din pacate toate previziunile mele ar fi fost mai interesante decat punctul culminant de care am avut parte. Ori sunt eu un scenarist genial nedescoperit, ori intr-adevar filmul chiar are o problema si eu abia scriu o amarata de impresie. Trailer:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!