duminică, 3 martie 2019

Cold Ground (2017)

Gen: SF, Horror, Mister

Distributie: Doug Rand, Gala Besson, Philip Schurer, Maura Tillay, Fabrice Pierre

Regizor: Fabien Delage [a mai regizat: 3:15 am(2018), Fury of the Demon(2016)]

Nota Gealapa: 5.95

In 1976, o echipa de reporteri merg la granita Frantei cu Elvetia pentru a filma un documentar si dispar in mod misterios. 40 de ani mai tarziu, casetele filmate de acestia sunt gasite si imaginile sunt prezentate publicului.

Eu unul m-am cam saturat de astfel de filme horror, filmate la persoana intai din lipsa de fonduri, dar cu pretentii de opere de arta. Se pare ca aceasta moda a ajuns si in Franta. Din fericire, acesta nu a fost chiar atat de rau. A avut cateva scene bunicele si chiar daca nu pot sa spun ca m-a ingrozit, a creat destul suspans pentru a fi interesant. Filmat cu o singura camera, filmul reuseste cumva sa iti starneasca interesul, in ciuda faptului ca urmeaza acelasi traseu batatorit de zeci de alte filme inaintea sa. Este previzibil de la inceut pana la sfarsit si uneori am avut senzatia ca s-au copiat alte filme schimbandu-se doar numele.

Distributia este si ea una redusa numeric si fara nume care sa insemne ceva in industrie. Protagonista a fost Gala Besson, cu o prestatie modesta si oscilanta. Am remarcat doar ca are un fund extrem de sexy, pentru ca si intr-un asemenea film regizorul si-a facut timp sa ni-l prezinte. Dialogurile sunt banale, asa ca nici scenariul nu a fost unul ofertant pentru actori. Per total, as spune ca interpretarile sunt si ele in nota generala a filmului.

Acest film mi-a activat bipolaritatea. Pe de-o parte il detest pentru ce este, pentru cum este filmat, pentru banalitate si pentru ca a copiat intocmai alte filme, dar pe de alta parte la un moment dat m-a prins si am apreciat cateva scene destul de bune si niste monstri interesanti. Sunt convins insa ca o sa il uit in cateva zile, asa ca daca pentru mine nu este memorabil, nu pot nici sa il recomand altcuiva.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!