joi, 30 decembrie 2021

The Witcher: Nightmare of the Wolf (2021)

Gen: Animatie, Actiune, Aventura

Distributie: Theo James, Mary McDonnell, Lara Pulver, Graham McTavish, Tom Canton

Regizor: Kwang II Han [aflat la prima experienta ca regizor]

Nota Gealapa: 7.35
Metascore: 67/100

După ce scapa din sărăcie si devine vrăjitor, Vesemir ucide monștri pentru bani și glorie, dar aparitia unei noi amenințari, il forteaza să înfrunte chiar demonii trecutului său.

M-a atras acest film pentru ca am vrut sa imi fac o idee despre serialul cu acelasi nume, pe care intentionez sa il vad la un moment dat si trebuie sa spune ca adaca acest mic desen animat mi-a placut atat de mult, sansele sunt ca serialul sa ma obsedeze. nestiind mai nimic despre serial, scotandu-l astfel total din ecuatie, pot spune ca acest film este foarte bun si surprinzator. Animatia arata foarte bine din punct de vedere tehnic, iar povestea este destul de bine scrisa si reuseste sa mentina interesul crescut pana la final.Bifeaza si cateva stereotipuri, dar mi s-au parut absolut neglijabile.

Distributia nu este una care sa impresioneze, dar din fericire ne regasim intr-una din situatiile in care acest aspect nu cred ca conteaza. Nu stiu daca actori mai cunoscuti ar fi putut scoate cu mult mai mult de la acest scenariu. Cei prezenti aici s-au achitat cu brio de sarcini si nu m-au scos din poveste in nici un moment, chiar daca in unele scene am simtit nevoia unei interpretari mai dinamice. E drept ca prezenta in acest film nu ii va ajuta foarte mult in cariera, dar nu este nici pe departe un proiect pe care sa il ascunda si sa il stearga din cv

Inteleg din ce am mai citit despre film ca este cumva un prequel al nebuniei Witcher care a cuprins lumea, deci faptul ca l-am vazut inaintea serialului s-ar putea sa fie de bun augur. Probabil asta il face de neratat pentru fanii acestei francize, dar va promit ca este un film agreabil si de unul singur si sunt sanse mari sa il indragiti chiar daca singurul contact cu Witcher  pe care l-ati avut pana acum sunt doar afisele impresionante care au impanzit Bucurestiul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!