miercuri, 13 ianuarie 2010

Peugeot 307 vs. BMW X5

In seara asta in timp ce ma intorceam acasa am reusit sa imi schimb parerea despre masina mea despre care credeam ca e un harb care zdrangane; macar pana maine cand o sa ma urc din nou in ea si o sa ma trezesc realitate. Mentionez ca eu am un Peugeot 307 destul de obosit.

Pe Sos. Fundeni ma opreste politia. M-am gandit ca m-au oprit ori ca nu purtam centura ori dupa fata (mai degraba a doua varianta). In cele cateva secune care au trecut din momentul in care am oprit si pana a ajuns politistul la masina, care intotdeauna sunt agonizante pentru ca nu stii niciodata la ce sa te astepti de la Politia Romana, am reusit sa imi fac un plan de bataie. Cand am considerat ca sunt in campul lui vizual, m-am prefacut ca imi desfac o centura de siguranta imaginara cu gandul ca il fac pe fraier. Iata discutia avuta cu politistul:
Eu: Buna seara!
Politist: Buna seara! Ne cerem mii de scuze. AM CREZUT CA SUNTETI UN BMW X5. Am primit prin statie un X5 si am crezut ca sunteti dumneavoastra.
Eu: As vrea eu sa am un X5.
Politist: Si eu. O seara buna.

Dupa care a oprit doua masini ca sa reintru eu in trafic.



Experienta mi-a intarit parerea mea nu tocmai buna despre politistii nostri. Macar astia au fost amabili. In poza de mai sus sunt prezentate cele doua masini. Cum pana mea poti sa le confunzi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!