duminică, 31 ianuarie 2010

Despre zeul rahatului


Vi s-a intamplat vreodata sa fiti la un pas sa va rezolvati toate problemele, sa aveti un plan care sa para excelent pentru perioada urmatoare si chiar cand momentul eliberarii de probleme sa fie foarte aproape sa se intample ceva neasteptat care sa va ingroape si mai rau? Ei bine mie da. De prea multe ori.

Cel mai recent exemplu este chiar din weekend-ul asta. Mi se pare normal. In 2010 nu patisem nimic nasol. Chiar cand credeam ca am scapat de datoriile urgente si pentru restul problemelor imi facusem un plan ce parea functional........s-a intamplat.

Sambata seara era seara de poker. Urma sa ne adunam la cel mai bun prieten al meu acasa (stiu ca o sa citeasca asa ca am zis sa il gadil putin). De cand cu zapada nu am mai circulat cu masina mea pentru ca nu am anvelope de iarna dar m-am mai descurcat cu masina de serviciu. Si acum aveam masina de serviciu acasa asa ca urma sa adun mai multi prieteni (toti foarte buni :)) pana la destinatie. Ies in parcare cu gandul sa imi iau modulatorul FM din masina mea sa il pun pe masina de serviciu.
M-am trezit cu o gaura de toata frumuseata fix in cel mai scump geam care se poate sparge la o masina: luneta. V-am spus ca nu am CASCO? Va spun acum. Cinci minute nu am facut nimic altceva decat sa fumez doua tigari, sa injur si sa blestem autorul indiferent cine ar fi fost el. Apoi cu un calm doar aparent, m-am apucat sa imi baricadez gaura cum am putut.

Unul din vecinii mei m-a intrebat politicos daca vreau sa ma ajute. Eu i-am raspuns recunoscator ca da. A disparut in scara blocului si nu a mai aparut. Multumesc vecine. 'Tu-ti gura ma-tii!!!!

Am inceput sa ii banuiesc pe unii care descarcau mobila pe acolo sambata dar am vorbit cu ei azi si mi-au spus ca nu au nici o vina. Tind sa le dau dreptate, mai ales ca azi pe lumina, cand am chemat si politia am vazut ca am si un suvenir pe bancheta din spate: o bata de baseball.

Tata mi-a pus cea mai proasta intrebare posibila: cine ti-a spart-o? Un geniu neinteles si tata.

Bomboana de pe coliva a fost ca nu am castigat nici la poker, ba mai mult am jucat mai prost ca niciodata. Cred ca s-au facut ceva glume pe seama mea, probabil bune, dar nu am auzit decat o mica parte din ele pentru ca eram prea ocupat sa arunc blesteme crude asupra teroristilor care au atentat la masina mea.

Din nou Politia Romana imi confirma ca parerea mea proasta despre ei este justificata, dar o sa revin cu un articol separat doar despre discutia cu politia.

Ma simt de parca inot de foarte multa vreme intr-un ocean de rahat. Si tocmai cand ma apropiasem de mal si vroiam sa pun mana pe un ciot de copac sa ies la suprafata a venit un val maaaaaaare de rahat si mai urat mirositor si m-a tras inapoi in larg. Si a mai inceput si o ploaie torentiala cu cacatei mai mici. Daca nu gasesc vreo pluta o sa incep sa prind si miros(cum ar spune alt prieten). De aceea sunt convins ca exista undeva un zeu al rahatului si cred ca se distreaza de minune. Cred in rahatul suprem. Si mai cred ca daca se incarneaza in cineva de pe pamant o sa fie usor de depistat pentru ca o sa arate cam asa:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!