miercuri, 13 ianuarie 2010

Google nu e chiar prost


Pusesem si eu pe site-ul meu cateva reclame in parteneriat cu Google. Ideea era simpla: eram platit in functie de numarul de clickuri pe reclamele respective. Nesatul ca orice roman m-am apucat sa ma clickuiesc si singur din cand in cand......bine....fie.....zilnic. Si eram mandru de mine ca le-o trag astora cu vreo 2 dolari pe zi.

Pana azi. Brusc mi-au disparut reclamele de pe blog si am descoperit ca mi-au anulat contul. Asa ca a trebuit sa fac o cerere in care sa le spun de ce si in ce fel....sa le explic ca am dat click pe reclame pt ca eram interesat cu adevarat si sa le promit ca nici eu nici prietenii mei nu vom mai face click repetat pe reclame.

Asa ca in cazul in care inhghit astia galusca si imi reactiveaza contul.....daca vedeti vreo reclama pe site o sa va rog pe voi sa fiti mai insistenti cu clickurile ca pe mine m-au ginit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!