duminică, 3 ianuarie 2010

0762.982.444


Nu este numarul meu de telefon. Este numarul unui specimen care m-a trezit din somn intr-o dimineata sa imi spuna cat de mult o iubeste pe mama.

Cum dormeam eu linistit si visam ceva gen un pat de apa si doua femei care imi faceau un bot de imi dadeau lacrimile de placere, imi suna telefonul. Un numar pe care nu il aveam in agenda: 0762.982.444. Raspund. Dupa saluturi cordiale am indraznit sa il intreb pe respectivul cine familia ma-si e? In momentul asta el a luat foc si a inceput sa ma injure si sa ma ameninte. Nu am retinut decat doua chestii si anume ca "in 7 secunde imi afla parola de la card si imi goleste cardul" si ca "imi trimite familia in vacanta". Lucruri care nu m-au deranjat pentru ca nu mai stiu cum arata un card cu bani iar ai mei parinti oricum isi doreau o vacanta. I-am inchis foarte calm bucurandu-ma pentru ai mei si pentru vacanta lor.

Ma suna din nou. I-am raspuns repede si i-am zis direct ca a uitat sa imi spuna unde imi trimite familia in vacanta. El se aprinde din nou si imi zice ca stie ca eu sunt Sica si sa il dau la telefon pe ala cu care a vorbit mai devreme (tot eu). Si s-a aprins din nou. Curios e ca folosea exact aceleasi texte ca si la convorbirea precedenta. I-am inchis civilizat, nu inainte sa ii spun respectuos ca il roaga mama lui sa cumpere paine pentru ca ea nu o sa aiba timp deoarece o sa stea mai mult pe la mine.

Dupa vocea, accent, si numar de cuvinte banuiesc ca toata pubertatea si-a petrecut-o in clasa a IV-a.

Am decis ca este rezonabil, daca tot nu m-a sunat cu numar ascuns, sa ii fac numarul public pe cateva site-uri gay, iar datile viitoare cand voi mai folosi o toaleta publica vreau sa marchez asta tot cu numarul lui scris pe perete alaturi de un anunt despre cum are centura neagra la sex oral.

Daca vrea cineva sa se imprieteneasca cu maimuta, numarul este: 0762.982.444.

Mai jos aveti un link de unde se pot trimite SMS-uri gratis (asa spun ei, nu l-am verificat): SMS GRATIS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!