vineri, 15 ianuarie 2010

O dezbatere apriga


Am pus in functiune de ceva vreme o adresa de mail dedicata blogului(gealapablog@yahoo.com) si folosesc implicit si id-ul de mess cu acelasi nume. Spre surprinderea mea sunt persoane care chiar citesc ce scriu eu.

Intr-una din zile leg o discutie cu cineva din aceasta lista de mess. Dupa cateva banalitati se ajunge la capitolul politica. A inceput o adevarata dezbatere pe o gramada de teme politice: pro si anti Basescu, reforma din invatamant, reforma medicala, taxa pe viciu, taxa de inmatriculare, trecutul dubios al ministrilor etc. Interlocutoarea mea, caci este vorba despre o fata, avea argumente destul de solide si parea ca stie ce vorbeste. Eu, desi nu suport discutiile despre politica, ma indarjeam totusi sa nu cumva sa dezamagesc si sa fiu la inaltime.

Dupa vreo 45 de minute de contradictii politice, partenera mea imi arunca pe masa urmatorul lucru: in Suedia sunt doar 2 taxe nu ca la noi. Mi s-a parut mie dubios si i-am spus ca asa ceva este imposibil. Cum eram luat de val, m-am apucat sa caut legislatia din Suedia, articole si orice altceva am mai putut gasi referitor la taxele si impozitele din tara respectiva. Vroiam sa fiu profesionist, sa vin cu argumente, sa dovedesc ca pot face fata unei discutii de acest fel. Dupa ce i-am demontat teoria asta cu taxele din Suedia am mai vorbit pe teme asemanatoare inca vreo 15 minute.

Dupa tot acest timp, mi-a venit ideea (proasta) sa facem cunostiinta; nu de alta, dar vorbeam deja de o ora si nici macar nu stiam cum ne cheama. Asa am primit doua palme de trezire la realitate: am aflat ca am vorbit o ora despre politica (subiect care oricum nu imi place), si ma implicasem exagerat de mult intr-o discutie cu o fata de 14 ani din Valenii de Munte.

Dupa 2 minute in care am ramas stana de piatra, mi-am luat la revedere politicos si am meditat putin la cat de inutila fusese ultima ora din viata mea. Stia mama de ce imi spunea cand eram mic sa nu vorbesc cu necunoscuti. oricum, m-am simtit ca in poza asta:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!