marți, 19 ianuarie 2010

Cu taxiul la psihiatru


Am citit pe blogul unei fete o experienta neplacuta pe care a avut-o cu un taximetrist si mi-am adus aminte despre o cursa mai ciudata cu taxiul de care am avut si eu parte in urma cu ceva vreme.

Era noapte si ploua torential, asa ca am considerat ca e cazul sa nu stau sa ma fac fleasca in ploaie si sa ma urc intr-un taxi sa ma intorc acasa. Distanta era considerabila asa ca am avut ceva de mers. Mi s-a parut mie ca soferul era cam nervos pentru ca prea conducea agresiv si injura orice alt participant la trafic chiar daca facea sau nu vreo manevra gresita.

Incercand sa il mai potolesc, am decis sa mai schimb o vroba cu taximetristul meu (un tigan la vro 30 de ani, fara cativa dinti si cu o freza derutanta). Mare greseala. Ce poti sa vorbesti cu un taximetrist tigan? Discutia a ajuns in maxim doua minute la capitolul "femei". In momentul asta omul a explodat. A inceput sa imi spuna sa nu cumva sa ma mut vreodata acasa la vreo femeie, ca el sta cu soacra-sa si cu cumnatu-sau si nu e bine deloc. Am mai aflat ca nevasta-sa "nu tine cu casa", orice ar insemna asta. Mi-a spus ca are hainele in portbagaj, pentru ca l-au dat "libidinosii aia" afara din casa si tot felul de lucruri de genul asta. Eu dadeam din cap intelegator fara sa ma intereseze foarte tare. In tot timpul asta conducea ca un maniac de credeam ca o sa sar prin usa care nu parea foarte sigura (avea o Dacia Solenza rupta in doua).

Interesul meu a crescut brusc atunci cand amaratul a inceput sa lacrimeze si sa imi spuna ca s-a gandit serios "sa termine cu viata asta, sa o calce si sa traga tare de volan". Am inceput sa ii insir omului toate frazele stereotip din toate filmele cu psihiatri pe care mi le aminteam. Am incercat sa ii explic ca orice problema are o rezolvare si ca nu merita sa iti iei zilele pentru o p**da proasta (imi cer scuze fetelor, dar aduceti-va aminte ca este vorba despre un taximetrist tigan si trebuia sa ii spun lucruri pe care sa le inteleaga). In tot acest timp, ma gandeam de fapt ca la 500 m de unde ma lasa pe mine e un pod si poate sa sara linistit, dar numai dupa ce cobor eu.

Pana la urma am ajuns cu bine, el si-a sters lacrimile a luat banii, mi-a urat un prietenos "ai grija frate cu femeile" si ne-am despartit. Ma intreb cine dracu i-a dat examenul psihologic aluia?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

NetFlash.ro la indemana ta!