duminică, 17 ianuarie 2010

Made in Romania



Am mers pentru a doua oara la un film in mall-ul din Cotroceni. Salile sunt mai spatioase si confortabile iar imaginea mi se pare mai clara decat oriunde in alta parte in Bucuresti.

Am zis sa fiu prevazator, sa scap de aglomeratie si am facut rezervari cu doua zile inainte. Ei bine.....teapa!!! Pentru rezervari functiona o singura casa de bilete in timp ce pentru retsul lumii erau deschise 'nspe mii de case. In timp ce lumea normala la cap venea isi lua bilete si pleca, noi, prostii cu rezervari, stateam si ne uitam unii la altii cu cate un zambet amar in coltul gurii. Singura parte buna a fost ca am reusit sa imi iau biletele cu fix 2 minute inainte sa imi expire rezervarea, si asta datorita amabilitatii tipului din fata mea care venise pentru un film ce rula mai tarziu si m-a lasat sa ii iau locul la coada.

Dupa aceasta mica victorie mi-am facut plinul cu suc si popcorn si, pentru ca mai aveam de stat vreo 30 de min si nu se deschide sala asa repede ne-am asezat frumos pe canapea si am asteptat sa se apropie ora filmului. Cu 10 minute inainte de ora inceperii am zis sa ne postam si noi in fata salii unde se adunase deja o gloata de oameni. Nu a durat foarte mult pana au inceput sa se auda comentari de genul: "haide baaa ca incepe filmul" sau "asta e bataie de joc dom'le". Oamenii erau crispati de parca ne adunaseram acolo sa vedem filmul de la 8 de pe Pro TV si urma sa inceapa cu sau fara noi. Cand s-au deschis usile salii a urmat,bineinteles, tipica imbulzeala romaneasca. Da.....aia cu dat din coate.....cu injuraturi printre dinti....o adevarata cursa pentru cine ajunge primul la ochelrii 3D.

Am reusit sa ne asezam pe locurile noastre, ne-am facut comozi si asteptam linistiti sa inceapa filmul.Cu 5 minute inainte de film martaloaga care era langa mine si-a dat seama ca nimeni din gasca ei nu a cumparat nimic de rontait sau de baut si a plecat ea sa salveze situatia; nu inainte sa ma calce pe picior (si nu era vreo usurica). I-am spus ca de obicei cand calci pe cineva pe picior iti ceri scuze...dar s-a facut ca nu ma aude. S-a intors, bineinteles, dupa ce a inceput filmul si de data asta am avut grija sa imi feresc picioarele. Respectiva era cam genul asta de maimuta:



In timpul filmului s-au intamplat fazele clasice. Nelipsitul telefon care suna, zdreanta vorbareata din stanga (aia care ma calcase si pe picior), dar cel mai mult s-a remarcat un cuplu de pe randul din fata mea. Ea fiind destul de galagioasa probabil ca l-a enervat peste masura pe iubitul ei care la un momentdat a rabufnit in gura mare: "Taci fa, ca nu esti la ma-ta acasa!!!"

La sfarsit am zis sa astept in scaun sa se mai elibereze sala. Nu ma asteptam ca aratarea aia de langa mine sa ma urasca asa mult intr-un timp asa de scurt. M-a calcat din nou pe picior, clar intentionat, mult mai apasat ca prima data. Nu am apucat decat sa ii zic un "zdreanta proasta" scurt pentru ca a disparut in multime. Plecand printre ultimii am avut prilejul sa admir dezastrul lasat in spate de contaranii mei din Bucuresti. Popcorn pe scaune, intre scaune, sub scaune, pe scari, sticle, pahare si tot ce se mai putea.

Concluzia mea (trista) este ca oricat de multa civilizatie si tehnologie ii oferi romanului, nu ai nici o sansa sa dai pe brazda adevaratii tarani prosti, care din pacate sunt majoritari si care, intocmai ca niste animale primitive, trebuie sa isi marcheze teritoriul sa stie lumea ca au trecut pe acolo. Nu se lasa pana nu fac ceva tipic romanesc ca in poza de mai jos.

3 comentarii:

  1. La Avatar n-am avut parte de astfel de probleme cu cei din jur, probabil ca i-a captivat si pe ceilalti filmul suficient incat sa ii faca sa taca. Insa podeaua era lipicioasa de la suc scapat pe jos :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu la avatar am auzit clasicul: "fute-oooo baaaa" cand se sarutau in film

    RăspundețiȘtergere
  3. incercati voi as va uitati la un film horror cu clanul de tigani inspate.....nici nu mai stii din ce parte sa te sperii

    RăspundețiȘtergere

NetFlash.ro la indemana ta!